اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اولين كار كلاسي

1391/7/15 9:40
نویسنده : مامان ستاره
1,646 بازدید
اشتراک گذاری

اميرحسين وقتي روز چهارشنبه از مهد اومدي خونه يه برگه تو كيفت بود كه مربيت گذاشته بودعكسهاي خودت من مامانم و بابام و عكسهاي بابايي و مامان و باباش رو بچسبونم و تحويل بدم ديشب وقتي خواب بودي كارات رو انجام دادم از توي كامپيوتر همينجوري چندتا عكس انتخاب كردم و پرينت زدم و چسبوندم برات البته عكس بابا محمد رو نداشتم تنها عكسي كه ازش بود در حال چرت زدن بود خندهمنم بخاطر اينكه جاي عكسش خالي نباشه به همون اكتفا كردمنیشخند و اون رو برات چسبوندم.

اينم ربعه شجره نامه اتنیشخندمژه

واي يهو دلم براي باباي خودم هم تنگ شد قربونش برم مخصوصا وقتي داشتم عكسش رو ميچسبوندم الان يكسال ميشه تقريبا كه نديدمش خودش هم كه نمياد پيشمون همش ميگه شما بياين بوشهر .

***********************************************************

از بس كه اين روزها برات از اومدن يه داداش ديگه حرف زدم خودت هم مشتاق شدي هر چه زودتر دنيا بياد همش ميگي آلوچه زودتر بيا ديگه، قربون قلب مهربونت بشم عزيزم بهت گفتم اسمش رو چي بزاريم گفتي پويانتعجب رو خيلي دوست دارم قشنگه. بعد اذيتت ميكردم ميگفتم پويا يا پويان تو هم مصمم ميگفتي بابا ميگم پوياننننننننخنده اميدوارم خوب با هم كنار بياينبغل اين روزها هم جامون تو پاركه مخصوصا از چهارشنبه تا آخراي شب جمعه .هر روز ميبردمتااااااا ،بابايي هم طبق معمول نيستش اما اين دفعه سفر كاري نرفته، رفته كربلا و اگه خدا بخواد تا دوشنبه پيشمونه خودش ميگه من تنها جايي كه دوس دارم برم كربلاهه و تقريبا سالي يه بار ميره.

اينم عكست تو پاركه كه حسابي تخليه انرژي ميكنياهورا هوا هم اين شبها سرد شده

***********************************************************

خاله سودي هم اومده خونمون و داره كاراي عروسيش رو انجام ميده خبر ديگه نيست اين روزها به جز همون دوري از بابايي كه خيلي دلم براش تنگ شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سعید
15 مهر 91 10:16
سلام عزیزم ماشا به گل پسرت . انشالا این چندروز هم میگذره و باباش زودتر میاد تا دل هردوتون شاد بشه . حالا جدی یه نی نی دیگه توره داری ؟ انشالا به سلامتی آقا پویان هم تشریف فرما بشن. همیشه خوش باشی
زهرا از نی نی 213
15 مهر 91 12:26
سلام به امیرحسین گلم و مامان مهربونش
به به چه کاردستی قشنگی
خیلی خوشگلی مامانی
از ورود آلوچه بیشتر برامون بگو به قول امیرحسین پویاننننننننننننن


عزيزم دوست داشتي بيا وبلاگ آلوچه
مامان ریحان عسلی
15 مهر 91 12:39
سلام
چه عکسایی ؛ مخصوصا عکس پدر جون همیشه آبیتههههههههههههه
چشماتون روشن جای ما خالی



آبيتههههههههههه
مامان سارا
15 مهر 91 18:24
چه شجره نامه خوشگلی

ای جان منتظر آلوچه اس...حتما برادرای خوبی خواهند شد


سلام سارا جون من ميام وبتون سر ميزنم اما همچنان آپ نكردين منتظر آپتون هستم .خدا كنه با هم كنار بيان
مریم مامان امیررضا
15 مهر 91 19:48
چه با مزه ...عین این کار رو منم برای امیر رضا تو ونزوئلا انجام داده بودم . با این تفاوت که مثل شما سلیقه نکردم بزارمش تو وبش
انشاالله بابا جون امیر حسین هم به سلامتی برگردد. خوش به حالشون چه سعادتی دارن که هر سال میرن. حسودیم شد


مريم جون هنوز خيلي كارا مونده انجام بديم براي اين بچه ها كه ميزاري تو وب اميررضا جون منم يهو عكس انداختم ،قربون دلت ايشالا نصيب شما هم ميشه عزيزم
مامان ارمیا و کسری
16 مهر 91 12:56
خوبه حداقل کامل درک می کنه اومدن داداشی رو و منتظرشه.
ایشالله به سلامتی بیاد. زیارت بابایی هم قبول.


مرسي عزيزم اما ميدوني چيه مامان ارميا مطمئنا درك نميكنه چون خيلي بچه اس و يه جورايي از بس كه ما براش از اومدن يه نفر ديگه داريم صحبت ميكنيم عادي شده براش و مثله دوستاي مهدش برداشت ميكنه اما وقتي بياد قضيه خيلي فرق ميكنه گرچه كه اميرحسين خيلي خوش قلبه اما ميدونم روزهاي سختي رو قراره بگذرونم نه اينكه تا الان تنها بوده يكي ديگه بياد خودت حسابش كن چي ميشه
مامان نفس طلایی
16 مهر 91 14:01
چه شجره نامه باحالی
خاله سودی
16 مهر 91 19:35
بوس خاله
مامان امیرعلی
16 مهر 91 21:04
چه شجره نامه باحالیه


مرسي
دخترم عشق من
17 مهر 91 8:43
چه کاردستی قشنگی . افرین مامان مهربون ... امیر حسین گلم رو از طرف من ببوس


مرسي عزيزم از طرف من يه عالمه بوس براي فاطمه جون
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 14:02
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:40
عزیز دلم روزت مبارک
امیر علی پسر اژدها سوار
18 مهر 91 9:05
---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------............-----| ((--|--------.--------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| خاله جون امیر اومد با یه داستان کوتاه عجیب شایدم خنده دار
زهرا از نی نی213
19 مهر 91 11:02
اومدم به آلوچه ناناز سر زدما خوب کاری کردی جدا وبلاگ براشون ساختی کاش منم اینکارو کرده بودم هرچند به همین یکی هم نمیرسم
خاله ي اميرعلي
20 مهر 91 21:26
سلام چه شجره نامه ي قشنگ و جالبي منكه خيلي خوشم مياد خوش بحال همسري زيارتشون قبول... فداي اميرحسين و آلوچه ي خوشمزه
مامان رومینا
21 مهر 91 12:36
ای جانم اسم داداششم تعیین کردهمیگما ستاره جوون خیلی شبیه مامانی و سیما جون.یعنی منو خواهرامم اینقدر شبیه همیم؟؟


سلام نميدونم من كه شما رو نديدم همينطور خواهرانتون شايد همينجور باشه بالاخره ژنه ديگه
مامان نیره
22 مهر 91 13:43
آفرین پسر خوب
مامان نوژا
8 آبان 91 8:23
به به چه گل پسری.....