اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين و چك آپ داداشيش

1391/8/29 12:05
نویسنده : مامان ستاره
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اميرحسين من خوبي ؟همونطور كه بهت قبلا قول داده بودم ديروز وقت داشتم براي چكاپ ماهانه ،اول از همه جواب آزمايشم رو گرفتم كه اين مثلا آزمايشگاه اون آزمايشي رو كه دكتر برام نوشته بود رو اشتباه از من گرفته بودن  خلاصه اش كنم اما حسابشون دارم آزمايشم رو گرفتم و  اومدم مهد دنبالت و بهت گفتم كه قراره بريم دكتر خيلي خوشحال شدي و وقتي رسيديم مطب خانوم دكتر كلييييييييي با منشي خانوم دكتر صحبت كردي  منشي خانوم دكتر ازت پرسيد ميخاين اسم داداشت رو چي بزارين؟تو هم گفتي پويان عجيب خوشت اومده ها از اين اسم جالب اينجاست كه من اولش فكر ميكردم شايد يكي از همكلاسيهات باشه اما پرسيدم گفتن تو كلاس پويان نداريم!به منشي ميگفتي ما وسايلامون رو حاضر كرديم لباس خريديم براي داداش آلوچه نیشخندو.... تا نوبتمون شد كلي تعريف كردي جلوتر از من وارد اتاق خانوم دكتر شدي و يه سلام بلند كردي من خوابيدم رو تخت تا دكتر صداي قلب بچه رو بشنوه يه جوري آروم وايسادي و گوش ميدادي كه خنده ام گرفته بود .خلاصه كه خيلي شيريني اميرحسين و از اينكه ميبينم اينقدر خوشحالي كه ميخواي داداشي داشته باشي من هم خوشحالم خيلي وقتا مياي و شكم منو بوس ميكني يا اسباب بازي كه مياري دو تا ماشين برميداري يكيش رو ميزاري رو شكم من و ميگي آلوچه اينم ماله تومژهمن بيشتر اميدوار ميشم كه با هم خوب هستين در آينده.

اينم يه عكس تو مطب كه به زحمت ازت گرفتم از بس بالا پايين ميپريدي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سارا
29 آبان 91 16:37
ایشاله همیشه داداشای خوب برای هم باشن و حامی هم


ممنون ساراي عزيز و همچنين پسرهاي گل شما من بيصبرانه منتظرم پسملتو ببينماااااااا
مامان ثنا و ثمین
29 آبان 91 16:50
خوبه که نی نی رو دوست داره.سعی کنید تو خریدهای نینی نظر اونو هم بپرسین
مریم مامان امیررضا
29 آبان 91 18:41
ای جیگر این شیرین پسر اینقدر با سلیقه برای داداشش اسم انتخاب می کنه


مامان امیرعلی
29 آبان 91 20:54
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 آبان 91 9:04
چه پسر مهربونی. آفرین که داداشیشو انقدر دوست داره.
مامان نیره
30 آبان 91 10:51
خوشحالم که همه چی خوبه و با پسرات داری حال می کنی . امیرحسین جون امیدوارم همیشه با برادرت خوب باشی و همیشه یه پشت گرم براش محسوب بشی .انشاا....
مامان رومینا
30 آبان 91 13:22
افرین به امیرحسین که از الان داداش الوچه شو دوس داره.ایشالا که بسلامت ززایمان کنی زیاد بخودت استرس نده و توفکر نرو به آلوچه خوشمزه ت فکر کن
مامان ثنا و ثمین
30 آبان 91 15:00
راستی ما دو ماهه که کلا اومدیم شیراز.یعنی دیگه بوشهر نیستیم


واي عزيزم نميدونستم،به سلامتي ديگه راحت شدين نزديك مامانتي
خاله سیما
1 آذر 91 9:12
سلام
آخی چه موهایی یکمی به دختر ما قرض بده پسر خاله
خصوصی


خالههههههههه ريحان موهاش خيلي خوشگله بزار بلند شه ميبيني
مامی ندا
4 آذر 91 18:37
ای جونه دلممممممممممممممممم به امیر حسین نازنین داداش مهربون امیدوارم همیشه داداش کوچولوشو دوست داشته باشههههههههه و در اینده برادر های خوبی برای هم باشن
باران قلنبه
25 آذر 91 11:42
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5