اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

يك صبح پاييزي

1391/9/6 10:02
نویسنده : مامان ستاره
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اميرحسين جونم پسر مهربونم بالاخره اين تعطيلي ها تموم شدو شما با هزار تا التماس راهي مهدت شدي از بس تو خونه بهت خوش گذشته بود،جديدا به من ميگي سنـــــــــــدي و شما هم كه باب اسفنجي هستي منو كم مامان صدا ميزني وقتي هم بهم ميگي سنـــــــــــدي من بايد جواب بدم بـــــله باب اسفنجي اونم به لهجه سنجابه تو كارتون باب اسفنجي، خيلي عاشقش شدي روزي 10 بار با هم ميبينيم ديروز هوا صاف شدو تصميم گرفتم با خودم ببرمت پارك بازي كني  تو اين چند روز تعطيليه ما هيچ جا نرفتيم اول اينكه فعلا بي وسيله ايم و دوم اينكه بابايي هم پيشمون نبود هوا هم خيلـــــــي سرد بود و ترجيح دادم خونه بمونم تا اينكه برم بيرون و سرما بخوري البته خاله سيما بهم پيشنهاد داد كه با قطار برم تبريز اما خيلي دير پيشنهاد كرد و خودمم اصلا حواسم نبود در نتيجه تبريز هم نرفتيم چون رجا چك كردم براي رفت بليط بود اما تا عصر چهارشنبه جاي خالي نداشت بنابراين بيخيالش شدم و تو اين چند روز تعطيليه كلي اسباب بازي از تو انباري درآوردم و بهت دادم بازي كني به جبران اينكه نبردمت جايي اما از همه اسباب بازيها بيشتر عاشق يكيش شدي اونم حباب صابونت حالا بريم عكسها

يك مسئله اينكه متاسفانه تمامي عكسهامون حجمشون بيشتر از700كيلوبايته و بخاطر اينكه بتونم آپلودشون كنم مجبورم كلي از حجمشون كم كنم واين باعث بي كيفيت شدن عكسهات ميشه شايد يه جور ديگه ايي بشه از حجم عكس كم كرد بدون اينكه كيفيت پايين بياد بايد سوال كنم متفکر

پ.ن:از ديروز ظهر هوا ابري شد البته الان يه سه چهار روزي ميشه كه هوا كلا ابريه اما بارون نزده يا اينكه خيلي خيلي كم ،اونم نم نم اما امروز صبح وقتي خواستم از خواب بيدارت كنم ديدم بله بارون مياد چقدر هم هوا سرد شده اخبار هم شنيدم كه بوشهر رو آب برده امروز صبح كلي بارون زده واي كه چقدر بارون هاي بوشهر عشقه عشق اون رعدو برق هاي معروف و وحشتناكش با اينكه ترسناكه اما عشــــــــــــقه آي دلم ميخواست الان بوشهر باشم و گاز ماشينو بگيرم تو خيابونا بچرخم مثل اون زمانهايي كه بوشهر زندگي ميكردم خاله سودي هم مجرد بود و همه جا با خودم ميبردمش و آخرش هم برم ساحل بندرگاه و درياي طوفانــــــــــــــــــــــي رو ببينم آي آي آي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ریحان عسلی
6 آذر 91 10:14
سلام
چه عکسای قشنگی مخصوصا آخری چه برگ ریزانی
آخی آره خیلی حیف شد
دیشب همسری زنگ زد خونمون با مامان صحبت می کرد ، اونموقع بود که فهمیدم بی یو بارون اومده اونم چه بارونی


مرسي خاله سيما
مامان سارا
6 آذر 91 12:48
اخی مغلومه حسابی دلتنگ بوشهریا


حسابي سارا جون خودت كه بچه اهوازي ميدوني جنوب چقدر آدم رو جذب ميكنه حالا چه برسه به اينكه جنوبي هم باشي
مامان امیرعلی
6 آذر 91 14:58
وای ماشالله چه پسرخوش تیپی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آذر 91 13:53
من هم شنیدم بوشهر شهر قشنگیه. انشالله زود می ری اونجا.


مرسي سعيده جون
مريم مامان اميررضا
8 آذر 91 14:36
عجب حباب صابوني هم داري گل پسر!
دختر جان ما رو هم كه هوايي كردي ...دلم خواست با تو مي رفتيم شهر قشنگت رو مي ديديم، ان شاالله خدا خانوادت رو برات حفظ كنه و هميشه شاد باشي عزيز


سلام مريم جون خوبي خوشحال ميشم با كمال ميل با وجوداينكه شهر خيلي خيلي كوچيكيه اما صفا داره يه عالمه
خاله سودی
9 آذر 91 19:39
سلام
جونم چه تریپی زده این پسر بابا سیامکی از بندر اورده براش؟
عزاداری قبول باشه
ای بابا هنوز درگیر باب اسفنجی هستین که!
سلام سندی جونم


سلامممممم خاله سودي نه عموحميد از تركيه آورده براش مرسي خاله كجايي كم پيدايي آره من در نقش سندي ام
مامان رومینا
10 آذر 91 13:43
عکس اخریه خیای محشرهآخر نوشته هات خیلی ب دلم چسبید اخی یاد مجردیام افتادم
امیر مهدی و عمی
11 آذر 91 14:55
سلام
خیلی وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید و از نظراتتون بهرمندمون کنید
راستی اگه دوست داشتید لینکتون کنم؟


حتما بهتون سرميزنم . خوشحال ميشم
مامان رومینا
12 آذر 91 23:13
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
مامان سارا
13 آذر 91 20:38
عکس آخریه خیلی ناز شده .


مرسي سارا جون
مامی ندا (پسرهایی از جنس عشق)
20 آذر 91 2:18
به به به چ عکس های خوشگلی خیلی لذت بردممممممممم
ببوس پسملی رو عزیزممممممممم

مامانی نبینم دلتنگیییییییی


مرسي ندا جون كجايي دوست خوبم نكنه دوباره بچه ها سرماخوردن