اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

خريداي اميرحسين

1391/9/13 12:56
نویسنده : مامان ستاره
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوبم الان سريع ميخوام اين پست رو برات آپ كنم و بيام دنبالت كه با هم بريم كلاس موسيقي و يكي اينكه امروز در كلاس موسيقي اولين روز آموزش فلوت ريكوردر تون آغاز ميشه و يكم كلاستون از حالت تكراري خارج ميشه ،ديروز رفتم بازار و يه مقداركي خريد كردم من عادت دارم هميشه اول از همه براي شما گل پسر خريد كنم و به دليل اينكه همزمان براي داداش آلوچه هم خريد كردم و عكس وسايلهاش رو تو وبش گذاشتم ميخوام وسايلهاي شما رو هم كه خريد كردم عكساش رو بزارم البته من اصلا اصلا عادت ندارم چيزايي رو كه ميخرم عكس بگيرم بزارم وب اما اينبار اينكار رو انجام ميدم

اينم خريدهاي شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
13 آذر 91 16:10
ستاره جون خریدای شاه پسرا مبارک باشه


مامان امیرعلی
13 آذر 91 20:32
مبارک عزیزم انشالله به شادی بپوشید آدرس وب آلوچه جونوبرام بذارگلم.ممنون
مامان ریحان عسلی
15 آذر 91 23:06
سلام
هی وای من چقدر خرید دستت درد نکنه
یادت باشه اینارو یکی دیگه هم حمل کرده تا خونه آوردیشا
مبارکش باشه ایشالا به سلامتی استفاده کنه
قرمز مشکیه بدجور چشممو گرفته خواهر جان


مرسي آره يك نفر و نصفي بوديم كه آورديمشون
مامی ندا (پسرهایی از جنس عشق)
20 آذر 91 2:17
اخی عزیزم مبارکه دستت درد نکنه مامانی چ خوش سلیقهههههههههههههه

امیر حسین میپوشهههههه و شما هم کیف میکنی هاا چ حس خوبیه ای جااان


مرسي عزيزم لطف داري
نیره
20 آذر 91 8:08
مبارکت باش امیرحسین جان


مرسي گلم
نیره
20 آذر 91 8:09
ستاره جان راسته میگن خیابان بهار لباس بچه خیلی ارزونه ؟ اینطور شنیدم


يه زماني بود اما حالا بهار قيمتاش خيلي بالا رفته لباس به اون صورت نه اما لوازم بچه خيلي گرون شده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 13:24
به به چه لباسای قشنگی مبارکت باشه پسر نازم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
1 دی 91 0:49
به به مبارکه انشاا... لباس دامادی