اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

خريد اميرحسين

1391/10/30 12:49
نویسنده : مامان ستاره
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

هروقت بابايي ميخواد بره بندرعباس ما ميريم هايپر استار و خريدهاي كلي ميكنيم و هروقت كه خريدمون تموم ميشه و ميخوايم بريم اميرحسين بايد خودش چرخ دستي رو هل بده البته هل دادن كه نه بازي كردن با چرخ ،بابا سيامك بايد از جلو چرخ رو بكشه اميرحسين هم پاهاش رو جفت ميكنه و كف فروشگاه پاهاش رو ميكشه و سر ميخوره كه عكسش رو ميزارم چه شيطوني هستي بلاچهههههههه

اينم كاري كه خيلي دوس داري ،كف فروشگاه سر سره بازي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سارا
30 دی 91 17:36
ای شیطون پسر
مامان امیرعلی
30 دی 91 21:54
نگاه کن چه سرسره بازیم میکنه
مامان رومینا
1 بهمن 91 0:31
آی وروجکولی عجب شیطنت باحالیه هامنم بودم همین کارو میکردم.یهو دلم خواست امتحان کنم ببینم چه مزه ایه که امیرحسین دوس داره اینکارو


كلا پسر بودن عالمي داره هركاري دوست دارن ميكنن،حتما امتحان كن عزيزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 بهمن 91 8:08
خیلی بلا شدی خاله جون
مامان نیره
7 بهمن 91 7:48
سلام خوبین چه خبر؟
شیطون


سلام نيره جون خوبم شما خوبي؟
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
11 بهمن 91 5:14
ای جونم شیطون مننننننننننننننننن . ستاره دلم برراتون یه ذره شدههههههههههههه کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


عزيزم منم همينجور اما اومدم
مامان ثنا و ثمین
12 بهمن 91 9:49
با عکسهای جشن تولد ثمین آپم
مریم مامان امیررضا
17 بهمن 91 22:04
چه خبر ستاره جون خوبی؟ نینی گلی تومد توبغلت؟


سلام مرسي مريممممممممم جون آره پنج شنبه گذشته فارغ شدم اتفاقات زيادي افتاد كم كم وارد وبلاگ ميكنم بخون
مامان شازده اميرحسين
18 بهمن 91 16:52
ستاره جون پيش پيش تولدت مبارك
نی نی توپولی
20 بهمن 91 0:36
سلام عسیسم چه خبر از آلوچه زایمان کردی یا نه؟؟؟منتظر جوابتم


سلام آره هفته پيش تازه ديروز از بيمارستان مرخص شدم بيا سايتش توي لينكام هست
نی نی توپولی
24 بهمن 91 2:17
قدومش مبارک خیلی خوشحال شدم دوستت دارم بغلش کنم این حسیه که در حال حاضر بهم دست داد خودت چطوری بهتری >؟امیرحسین چطوره؟؟


قربونت من خوبم اما خوب روزهاي اول بچه داري سخته
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 91 8:08
عزیزم مبارک باشه داداش دار شدی، حواست باشه برادر بزرگتری، خیلی باید مراقبش باشی


مرسي عزيزم