اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

از همه چيز

1392/1/26 19:43
نویسنده : مامان ستاره
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام به روي ماه تو گل پسر مهربون سال نو مبارك عسلم يكسال گذشت با همه خوبي بدي خوشي نا خوشي سختي و آسوني يكسال گذشته خيلي پر اتفاق بود مهم ترينش ورود ارميا گلي به جمع ما سه نفر،و اينكه شما خيلي داداشي رو دوست داري بيشتر از اونچه كه خودم تصورش ميكردم و چقدر باهاش مهربوني فقط يه وقتايي كه داري كارتون نگاه ميكني و جاهاي خيلي حساس كارتونه و داداشي همون لحظه اوج گريه هاش باشه بلند ميگي مــــــــــــــامـــــــــــــــان به داداشي شير بده من دارم كارتون نگاه ميكنمنیشخندخيلي وقتها هم در آروم كردن داداشت به من كمك ميكني و باهاش بازي ميكني خلاصه اينكه يه آرزوي خيلي بزرگ كه دارم اينه كه چون تو داداش بزرگتري مثل يه كوه استوار و محكم پشت داداشت باشي و هميشه با هم مهربون باشين و اجازه ندين هيچكس رابطتون رو خراب كنه و همدرد و هميار هم باشين اين بزرگترين آرزومه هيچ وقت به هم نارو نزنين تو سختي ها به هم كمك كنين اينو بخاطر برخي مسائل ميگم كه مثل بابايي سرتون نياد .اين تعطيلات يكماهه خيلي براي شما لذت بخش بود بماند كه ايام عيد هيچ جا نرفتيم تنها جايي كه رفتيم يه سر تا ساري رفتيم اكبرجوجه خورديم و برگشتيم اما روزهاي ديگه عيد رو با بابايي ميرفتي پارك و با هم بازي ميكردين آهان اينو يادم رفت بگم يه روزش هم با بابامحمد و بابايي سيامك من و ارميا و خودت هم رفتيم پارك جوجه كباب كرديم .خلاصه هفته پيش هم كه حسابي حالت بد بود اومدم مهد دنبالت كه باهم بريم كلاس موسيقي ديدم داري گريه ميكني و حسابي بدحالي تو اون حالت ديدمت دلم يجوري شد و سري با بابا برديمت دكتر كه يه ويروسي تو بدنت بود كه تا 5 روز به شدت تب ميكردي و چنان قلبت ميزد كه من خيلي ترسيده بودم مرتب شيافت ميكردم و تو همون روزها كه مريض بودي دم ظهر موبايل بابايي زنگ خورد يكي آدرس خونمون رو گرفت با خودم گفتم لابد پيكه،بعد بابايي صدام زد و گفت عموت از بوشهر اومده من تعجب كردم چرا از قبل بهم خبر نداده خلاصه عمو ماشال اومد و با بابايي رسونديموشون استاديوم آزادي ميخواستن بازي استقلال و الهلال نگاه كنن تو راه ديدم خوابيدي تعجب كردم يهو بهت دست زدم ديدم شدي مثل يه كوره آتيش،سريتر رانندگي كردم از شانس خوبم داداشت هم خواب بود خودم رو رسوندم خونه و پاشورت كردم و مرتب شياف كه نصف شب حالت بهتر شد و امروز بعد يك هفته مريضي راهي مهد شدي و بعد از اون هم كلاس موسيقي الان نميزاري من برات تايپ كنم هي ميگي اينو بهم بده اونو ميخوام نميزاري بشينم

پي نوشت:امسال سال خيلي بديه به قول بابايي سالي كه نكوست از بهارش پيداست منم حس خيلي بدي نسبت به امسال دارم

يه گلايه دارم ازت اميرحسين خيلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــي منو اذيتميكني براي تمرين كاراي موسيقيت ببين چقدر لام خيلي رو كشيدم كه بدوني چقدر منو اذيت ميكني يا هم اصلا كارات رو انجام نميدي دوم اينكه امروز اينقدر منو عذاب دادي تا اينكه بلند شدي رفتي مهد وقتي بيدارت ميكردم داد ميزدي نكـــــــــــــــــــــــن دليل اين گستاخيت رو نميدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ترسم از اينه كه امسال ميري پيش دبستان اگه اينكارو كردي و به زور بري مدرسه يا به زور درس بخوني من چيكار كنم كه راه بياي باهام بالاخره اين كارات به عهده منه

فعلا باي نميزاري كه تايپ كنم راستي يادم رفت تصميم گرفتم وبلاگ تو و ارميا رو يكي كنم وقت ندارم جدا جدا براتون آپ كنم بزرگ شين هم با هم ميخونين و به كارهاي خودتون ميخندين

اين عكس با داداشي هستي كه يكماه و چند روزست

اينم همين طور داداشت يكماه و چند روزشه

خيلي دوست دارم عزيزم فقط خواهش ميكنم منو اذيت نكن به حرفام گوش بده

اينجا هم ساعت 12.30 دقيقه 30 اسفندماه سال 91 دو ساعت به سال تحويل رفته بوديم شيريني بخريم و كارامون رو انجام بديم بعدشم رفتيم ته چين مرغ بخريم و اينم آخريم عكس شما از سال 91 بود

پي نوشت 2:امسال به دلايل خيلي متعددي سفره هفت سين ننداختم خيلي حالم خوش نبود و اصلا حوصله سفره هفت سين نداشتم داداش ارميا هم اذيت ميكرد و من بايد فقط اونو بغل ميكردم بماند كه حسابي دست تنها بودم ،ايشالا سال ديگه كه داداشي هم راه افتاده بود اگه عمري باقي باشه و سال خوبي باشه حتمــــــــــــاچشمک

پسندها (2)

نظرات (11)

نی نی توپولی
27 فروردین 92 11:05
سلام بر امیر حسین خان سال نو مبارک باشه میبینم حسابی با داداشی عیاق شدی خوشحالم از این بابت سعی کن پسر خوبی باشی و مامانی رو اذیت نکنی کلاس موسیقیتو بهتر از پیش ادامه بدی خوشگلم
مامان نیره
29 فروردین 92 7:45
ستاره جان سلام خوبین ؟ سال نوتون مبارک حسابی سرگرم بچه ها هستی حالا ما یه دونه داریم وقت کم میاریم چه برسه به تو که حالا باید جواب دوتاشون بدی .انشاء اله سال جدید مریضی ازتون دور باشه و همیشه سالمت باشین. در مورد امیرحسین نمی دونم چی بگم فقط باهاش صحبت کن
رز گل
3 اردیبهشت 92 20:40
سلام مامانی عزیز آپ کردم و منتظر حضور پر مهرتون هستم
مريم مامان اميررضا
4 اردیبهشت 92 17:32
سال نوت مبارك اميرحسين خان ، آقاي مهربون ، خدا شما دوتا داداشي رو زير سايه پدر مادر گلت حفظ كنه.
ستاره جون خوش اومدي دلمون برات تنگ شده بود


سلام مريم جون مرسي شما كجايي كم پيدا؟سال نو شما هم مبارك
مامی ندا
21 اردیبهشت 92 7:23
سلام سلام به گل پسرای نازمممممممم
خوبید خوشگلااا
ای جونم داداشیاااااااااااااای مهربون عیدتون مبارککککککککککککککک
چقد بزرگ شدید ماشالاااااااااا
کلی دلتنگ بودمممممممممممممم یا عالمه بوس برای پسرا و مامان ستاره جونمممممممم


مرسي ندا جونم
bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:50
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
مریم
23 اردیبهشت 92 14:11
سلام عزیزم هزارماشااله کوچولوهای نازی دارین خدا براتون حفظشون کنه
یه سوال از خدمتتون دارم ... ارمیا مگه اسم دختر نیست

نه عزيزم توي ثبت احوال هم فقط به اسم پسر ثبت شده ارميا اسم يه پيامبره مثل ايليا و پيامبر هم هيچوقت زن نبوده و به معنيه گرامي داشته شدست.ديگه مثل قديما نيست كه اسمهايي هم باشه كه هم پسرونه باشه هم دخترونه توي قانون نامگذاري هم هست

مریم
24 اردیبهشت 92 7:36
همش تقصیر این ارمیا توی آکادمی گوگوش منو به بیراهه کشوند ولی در نهایت اسم خیلی زیبایی هست به حسن سلیقه شما تبریک میگم عزیزم
مامان کوثری
22 تیر 92 10:55
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
معصومه زن عموی بردیا
30 تیر 92 0:04
سلام عزیزم .میشه به بردیای زن عمو رای بدید؟واقعا محبت میکنید آهان راستی کد 736
مامان ثنا و ثمین
13 مهر 92 6:01
سلام خانومی.ماشاله تو این عکس ها چه بانمکن گل پسرات.زنده باشن