اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اولين برف پاييزانه اميرحسين

1391/9/25 10:12
نویسنده : مامان ستاره
881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبي پسر خوبم امروز صبح كه از خواب بيدارت كرئم بهت گفتم اميرحسين داره برف مياد سريع بلند شدي وبيرون و يه نگاه انداختي ايقد ذوق كردي به من گفتي مامان بيا بريم برف بازي منم بهت توضيح دادم كه تازه شروع به باريدن كرده و خوب ننشسته رو زمين بزار زياد شه بعدا و حاضر شدي و راهي مهد شدي ومنم چندتا عكس از اولين برف امسالت ازت گرفتم

ساعت 7:45 دقيقه صبح تازه اول بارش برف بود

اينم دم مهدت تا رسيديم مهد كلي برف باريد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارا
25 آذر 91 15:14
به به چه عالی
بزرگا هم برف رو دوس دارن وای به بچه ها

عکس دومش چه بامزه اس


آره واقعا مرسي سارا جون لطف داري
مامان ریحان عسلی
26 آذر 91 1:02
سلام
اینجا هم امروز برف اومد هوراااااااا حیف که ریحان مریض بود وگرنه می بردم بیرون واسه خودش برف بازی کنه


عزيزم ايشالا خوب ميشه ببرش بازي كنه
مامان امیرعلی
27 آذر 91 22:14
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 9:03
عزیزم کمی تحمل کن برف بیشستری بیاد بعد برو یه عالمه برف بازی.


سعيده جون اينجا اول بارش بود درعوض بعدش يه عالمه بازي كرد
مریم مامان امیررضا
29 آذر 91 5:14
چه عالی . دوبل مامان مهربون چه عکسای قشنگی شده


مامان نیره
29 آذر 91 9:55
چقدر خوب برف ما که اینجا داریم یخ می زنیم اینقدر ایجا سرده نگو باور کن از سرما تمام زانو و پیشونیم درد می گیره

برف هروقت مياد ننه سرما هم با خودش مياره
مامی ندا (پسرهایی از جنس عشق)
10 دی 91 8:06
سهلاممممممممم عشقای من
خوبید خوشید نی نی گولو خوبه
به به برفووووووووووو ما که برف زده شدیم خواهررررررر
امیر حسین جونمو ببوسسسسسس ای جان دلم براش تنگ شده بود


آره ديدم چقد برف زده شديد مرسي ندا جون شما هم پسرهاي گلت رو ببوس
مه سیما
24 اردیبهشت 92 19:56
به من سر بزن و نظر بده


آدرس نزاشتي كه؟؟