اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين و مهدكودك

1390/8/25 10:16
نویسنده : مامان ستاره
463 بازدید
اشتراک گذاری

اي امير حسين شيطون دوباره شروع كردي به نق زدن كه من مهد كودك نميرم

اين همون حالتيه كه ميگه نميرم مهد www.smilehaa.org

 و جالب اينجاس كه وقتي خونه اي اين حرف رو ميزني و مرتب نق ميزني كه نميري. وقتي پات به مهد ميرسه تا تيچرت رو ميبيني يه گودباي ميگي من در عجب ميمونم كه تا نيم ساعت پيش يه قشقرقي داشتم باهات سر مهد رفتن اما حالا بدو ميره سر كلاساونم با خنده؟؟؟

اما خوب جاي شكرش باقيه كه تظاهريه در كل دوست داري بري اما برام ناز ميكني اي شيطونwww.smilehaa.org

تو پستاي قبليت در مورد برف نوشته بودم امروز موفق شدم بعد از يه عالمه كلنجار رفتن با پادشاه بزرگ اميرحسين خان به حياط بريم و عكس بگيريم هر چند كه برفها آب شدن اما خب بدك هم نبود

اولش كه من هر چي بهت ميگفتم بريم عكس ميگفتي دوس ندارم اما حالا چه خوشحالي ميكنهboy hides behind snow bank animated gif

شيطنت ميباره هاwww.smilehaa.org

باريكلا پسر خوب برو علم كسب كن تا در آينده موفق شي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سید کوچولو
25 آبان 90 10:25
پسر به این خوش تیپی که نباید نق بزنه. حتما دوست نداره صبح زود بیدار شه
مامان ریحانا (خاله سیما)
25 آبان 90 12:07
این تیریپت منو کشته خاله
مامان سارا
25 آبان 90 15:34
آره عزيزم مهد گرفتم كه مثلا علاقه اش بيشتر بشه. امروز كه كلي گريه كرد و گفت مهد نميرم نميدونم موندم باهاش چيكار كنم راستي خيلي دلم برف خواست جاي ما خوش بگذرونين تو برفها
مامان پارسا
26 آبان 90 0:28
شیطون بلا چه نازی برا مامانش میکنه ما که تا پارسا دست به برف زد چنان گریه و هواری راه انداخت که خودمون هم باور ککردیم برف چیز بدیه بخاطر همین دیگه سمت برف و برف بازی نرفتیم


آخي نازي شايددستش سرد شده بوده ترسيده؟
مامان ماني
26 آبان 90 0:44
اوف چه خوشتيپيه امير حسين جون
مامان ناهيد
26 آبان 90 0:48
به چه عكسهاي نازي چه پسر نازي خاله جان چرا ناراحتي؟مهد كه خوبه به بچه ها خوش ميگذره
مامان پارسا
26 آبان 90 13:34
یادم رفت خصوصیش کنم تأییدش نکنین لطفاً


قطعا همچين كاري نميكردم
سعید
26 آبان 90 14:33
سلام وب خوبی دارید به ادرس زیر مراجعه کنید و یه اهنگ شاد کودکانه برای وب خود انتخاب کنید. http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 16:27
وااای چقدر دلم برف میخواد.
بابای مهرسا
4 آذر 90 23:35
پسرتون واقعا نازه خدا نگهدارش باشه وبت عالیه بازم سر بزن
نی نی توپولی
16 آذر 90 10:41
برف بازی خوش گذشت...