اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

گذر زمان

1390/10/6 21:06
نویسنده : مامان ستاره
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم پسر عزيزتر از جانم .

 اول هفته اصلا خوب نبودي اما خدا را شكر امروز خيلي سرحال شدي و بعد از چند روز حالت رو به بهبوديه.ديشب يكسري از همون عكسهايي كه فكر ميكردم نابود شدن و نيستن به دستم رسيد عمه فاطمه برام ايميل فرستاد مژهسوپرايز شدم كلي ذوق كردم برم زودي چاپشون كنم.خیال باطل

تو اين عكس چند روز ديگه تا تولد يكسالگيت نمونده بود اينجا هم جشن تولد عمه فاطمه بود عمه فاطمه متولد 5 بهمن خودت هم 25 بهمن ماماني هم 26 بهمن ويه نكته ديگه من و بابايي هم توي5 بهمن ماه عقد كرديم.  تواين عكس هم بغل مامان جون بودي

اينم يكي از عكسهاي در آستانه يكسالگي

اينجا هم بغل منيقلبقلب

چقدر زمان زود ميگذره بچه بزرگ كردن خيليييييي سخته بخاطر همه چيز اولش كه تجربه نداري شب بيداري نا آرومي بعد تربيت و  آينده وخيلي چيزهاي ديگه......

يه چيز رو بدون كه من و بابايي عاشقانه دوست داريم پسر خوبم و از خداوند بزرگ بخاطر داشتن همچين پسر گلي سپاسگذاريم ماچماچماچماچماچخدايا اگه يه وقت از روي عصبانيت يه چيزهايي ميگم منو ببخش دست خودم نيست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

خاله ی امیرعلی
6 دی 90 0:13
سلام عزیزم
وااای اینجا سام شبیه ریحانه هست چقدر کوچولوس اینجا چقدرم خوش تیپه
پس ماه دیگه کلی مناسبت شیرین و به یادماندنی دارین پیشاپیش تئلد شما و سامی جون مبارک


ممنون آره ماه بعدي خيلي ماه خاطره انگيزيه برام
خاله سیما
6 دی 90 0:33
قوربونت برم من چقدر قوربون صدقت رفتم تا پستو تا آخرش خوندم
من این عکسارو ندیده بودم



مرسي خاله سيما
خاله سیما
6 دی 90 0:34
کرواتشووووووووووووووووو آبیته


خاله سیما
6 دی 90 0:34
منم از عکس اولی میخوامممممممم مامانشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش


ميل ميكنم برات
خاله سیما
6 دی 90 0:36
پس کفشت کو خاله عکس سومی رو میگم


نميدونم خاله از بس ورجه وورجه كردم از پام افتاده معلوم نيست كجاس
مامي ناهيد
6 دی 90 0:44
عزيزم چه پسمل خوشگلي


مرسييييي
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 دی 90 11:34
چه پسر خوشتیپی. قربونش


مرسي خاله
زينب عشق مامان و بابا
7 دی 90 11:45
سلام پسر با نمك .بله زمان مثل برق ميگذره انگار ديروز بود كه زينب جون ما پا به اين دنيا گذاشت .امروز تولد يكسالگيشه اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشيد


تولدت مبارك زينب جون
mamani helena
8 دی 90 14:56
khosh tipe khale tavalode saman dadashe manam 5 bahmane


پس پيشاپيش تولدشون مبارك
خاله سودی
9 دی 90 4:59
چرا اومدم پیشتون کامنت گذاشتم کامنتم پاک شد
خاله سودی
9 دی 90 5:00
آیییی این عکسه ماله چند ماهگیش بود کرواتی که خاله واسش از تبریز خرید


چند روز تا يكسالگي
خاله سودی
9 دی 90 5:01
عکس آخری الهی خیلی جیگر شده موهاش فشنه بوسسسسسسسس


مامان نسترن
10 دی 90 17:54
خدا رو شکر که حالت خوب شد عزیز دلم.ببخشید که من همیشه یک پست قبل کامنت میذارم...هر کاری کردم صفحه اخر باز نشد


مرسي جالبه گه اينجوري ميشه
مبین فرفری
11 دی 90 0:23
سلام ممنونم از تبریکتون خدارو شکر که بهتر شدی
نی نی توپولی
11 دی 90 1:28
خدا رو شکر که بهتری حسابی مواظب خودت باش عزیزم...
م ل م ل
11 دی 90 21:36
لينك شدين


مرسي
م ل م ل
11 دی 90 21:46
چشم حتما ستاره جون
خدارو شكر بلاخره يكي فهميد كارمون سخته


عزيزم آره خيلي سخته من دركت ميكنم
مامان سید کوچولو
12 دی 90 11:14
پس عجب ماه شلوغیه ماه دیگه


آره واقعا
مامان الینا
12 دی 90 14:01
ووووااایی چه پسر خوشتیپی خداحفظش کنه بزرگ بشه چی میشه


ممنون خاله خجالتمون نده
مریم
13 دی 90 13:44
چه آقای خوش تیپی...چه مامان مهربونی . ایام به کام


مرسي مريم جون
مامان حارث
14 دی 90 0:03
ماشاالله نازه و بانمکه کوچولو


هدیه ای بی نظیر برای فرزند دلبند شما
14 دی 90 8:44
هدیه ای بی نظیر برای فرزند دلبند شما


هديه چيه حالا؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نفس طلایی
14 دی 90 23:20
عزیزم چه پسر خوش تیپی


مرسي خاله جون