اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين و جوجو

1391/6/22 10:23
نویسنده : مامان ستاره
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم پسر خوب و خوشگلم خيلي اين روزها دارم برات دير به دير آپ ميكنم ميدونم اما خيلي سرو شلوغ بوده اين روزها و نتونستم بيام برات آپ كنم مموري دوربين هم پر بود از عكسهاي خالي نشده ايي كه رم ريدرو توسط شما پسر شيطون خوردو خمير شده بود و به همين دليل اصلا نتونستم بيام برات پست جديد بزارم .تقريبا يك ماه پيش رفته بودم تره بار خريد همين جور كه داشتيم ميرفتيم تو راه يه آقايي نشسته بود و هي جوجو ميفروخت تا ديدي گفتي مامان منم ميخوام من اولش نميخواستم بخرم آخه جوجوها زود ميميرن گناه دارن ديگه شما اصرار كردي و منم تن به خواسته شما دادم و دوتا خريديم كه زياد جيك جيك نكنن خلاصه اينكه همون روز اول يكي از جوجوها رو بردي با آب يخ شستيتعجب منم تو آشپزخونه مشغول غذا پختن بودم اصلا فكر نميكردم گرفتار اين كار خرابي ها باشي جوجو كوچولوي بيچاره رو گذاشتم تو آفتاب تا خشك بشه بعد رفتم كه صداي سشوار شنيدم سري برگشتم كه چيكار ميكني ديدم داري جوجو كوچولو رو با سشوار خشكش ميكنيشیطان يه كارهايي كردي از نظر من تاريخيا جوجوهه فراش مرد سرما خورد بيچاره .

اينم يه نمونه اون بلاهايي كه سر جوجو مياوردي

جوجو بيا سوار كابيونم شو

مگه نميگم سوار شو

آخر سر هم جوجوهه مرد بعد از اون هرچي اصرار كردي من نخريدم گناه دارن بيچاره ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 شهریور 91 13:47
خاله جون چرا انقدر جوجه رو اذیت میکنی. آخه گناه داره.
مامی ندا
23 شهریور 91 17:27
ای جونم ای جونمممممممممم شیطون خالهههههههههههههه قربونت برم من سام جوجه رو شستی ؟؟خداییش چی فک کردی پی شخودت که سشوار هم کشیدی خخخخخخخخخ
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:52
سلام حالتون چطوره؟این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟ای جونم خداعزیزم فردا تولدمه...فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا
مامان ریحان عسلی
24 شهریور 91 13:24
سلام ای پسر شیطون اون یکی چه رنگی بود؟
مامان ارمیا
25 شهریور 91 9:38
وااااااااااااااای خاله چه کار کردی؟ بیچاره جوجوهه. گناه داشت. مامانش نخر تو رو خدا. دلم سوخت. شیطونک.
رز دسته گل مامان
25 شهریور 91 9:41
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O رز به روز شده منتظرتون هستیم
مریم مامان امیررضا
26 شهریور 91 5:55
خوش اومدی مامانی
دخترم عشق من
27 شهریور 91 11:16
ای جونم.... ای امیر حسین شیطون .. از طرف من محکم ببوسش عزیزم.
مامان امیرعلی
16 مهر 91 20:56
آخی نازی چه کارهای باحالی بااین جوجومیکنه