اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اولين روز مدرسه

1391/7/1 0:24
نویسنده : مامان ستاره
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل و عزيزم فردا صبح رسما اولين روز مدرسه ات باز ميشه و شما وارد سطح kg2 ميشيد امسال سومين سالي هست كه تواين مدرسه داري درس ميخوني خيلي برات خوشحالم خيلي مدرسه برات خوبه خيلي مقرراتي ميشي و من از اين موضوع خيلي راضي ام كه پسر گلم تشخيص ميده و خودش رو با مكان وفق ميده

چقدر من اين شعر رو دوس دارم اگه بدوني الان وقتي يادم به اون روزهاي كودكي و مدرسه رفتن خودم مياد چقدر دلگير ميشم از اينكه همه ميگفتن قدر اين روزهاتونو بدونين ديگه تكرار نميشه من ميخنديدم و دركش نميكردم الان وقتي درسهاي دبستان رو ميبينم فقط حسرت ميخورم بهترين دوران زندگي يه انسان به نظر من كودكيشه

اين تصاويرها اميرحسين جون خيلي براي من خاطره انگيزه زندگيهاي ساده اون دوره ،ساده بودن كودكانه هاي خودمون ياد همگي بخير

خواستم از اولين روز مدرسه رفتنت عكس بگيرم بهم گفتي اول از كيفم بگير

ميخوايم بريم به مدرسه

توي راه پله

و اينجا هم ورودي مدرسه كه سومين سال هست اينجا ميري

و در آخر كه ما اجازه نداريم شما رو ببريم بالا و خودتون بايد بريد ازت خداحافظي كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سیما
1 مهر 91 0:39
سلام عزیز خاله
سال جدید رو بهت تبریک میگم ؛ ایشالا چیزای خوب خوب یاد بگیری خاله
وای خدا بازم بن تن ؟
عکس آخر تو گردنت چی انداختی خاله ؟
به ریحان میگم این کیه میگه : نی نیه میگم نه امیر حسینه میگه امییییییییییییی حوسین



مرسي خاله اسمم رو نوشتن انداختن تو گردنم
بابای ملیسا
1 مهر 91 7:21
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم
مامان ارمیا
1 مهر 91 9:36
خوش به حال کسایی که دارن میرن مدرسه. واقعا زود گذشت و قدر ندونستیم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
1 مهر 91 11:13
پسر عزیزم در درسها و زندگیت موفق باشی.
ستاره جون مدرسه ها که باز شده، حالا میتونی بیشتر به آلوچه برسی.


آره اما حالا راحتم وقتي دنيا بياد اون موقع خيلي نياز دارم راحت باشم
مامان رومینا
3 مهر 91 11:22
به به مدرسه رفتن باز شروع شد.یاد قدیما افتادم یادش بخیر.دلم تنگ شده واسه دوران تحصیل
مریم مامان امیررضا
3 مهر 91 21:24
مبارکه به سلامتی پله های دانشگاه و خودت تنهایی بالا بری عزیزم کیفتم خیلی خوشگله بن تن کوچولوی ما
نی نی توپولی
5 مهر 91 14:32
سلام امیر حسین جان
آغاز سال تحصیلی جدید رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم انشالله جشن فارغ التحصیلیت


سلام مرسي صبا جون كجايي كم پيدايي سرت با چي گرم شده؟؟؟؟؟؟/
مامان امیرعلی
16 مهر 91 21:01
مبارک باشه امیرحسین جون انشالله فارغ التحصیلیت
چه عکسهای خاطره انگیزی(سیب-سینی)
چه کیف باکلاسی داری


ههههه براي بچه ها كيف بن تن واقعا با كلاسه