اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

گردش

1391/7/5 10:59
نویسنده : مامان ستاره
517 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدت پيش تو خونه خيلي حوصلمون سر رفته بود و خيلي فكر كرديم كجا بريم كه يهو بابايي گفت من دلم ميخواد اكبر جوجه براي ناهار بخوريم و بريم آملخوشمزه خلاصه اينكه خاله سودي هم اونموقع تهران بود و با عمو حميد و خاله سودي و بابايي راهي شديم به سوي آمل يه گردش نصفه روزه رو داشتيم گرچه كه همش توي راه بوديم اما همين يه سفر كوتاه هم خيلي خوب بود و به همگي خوش گذشت البته اميرحسين يه كوچولو سرما خورده بود و يكم تب داشت كه تو مسير براش دارو خريديم

**************************

پ.ن:امسال نسبت به سال قبل خيلي خوب شدي به موقع از خواب بيدار ميشي و ميريم مهد من فكر ميكردم خيلي كارم سخت باشه آخه تابستون عادت كرده بودي تا ساعتت 10 11 صبح ميخوابيدي يه چندتا عادت خيلي بد داري كه بايد كاري كنم كه تركشون كني وگرنه خيلي به ضررم داره تموم ميشه يكي اينكه خيلي ريخت وپاش ميكني زياد خيلي زياد و دوم اينكه يه چيزي رو كه يه بار ميخريم باز هم ازش ميخواي مثلا سي دي ميخريم خش دارش ميكني دوباره ميگي از همون برام بخريد كه اين عادتت روز به روز داره بدتر ميشه كيف سي دي هم برات خريدم و هرچي بهت ميگم سي دي هات رو بزار تو كبفش كه خش دار نشن اصلا فايده نداره.اسباب بازيهات هم كه نگو بايد محدودت كنم تا قدر وسايلهاتو بدوني هرچي بابات ميخره واست براي چند دقيقه اوله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 11:17
سلام عزیزم پسرک من توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده میشه به آدرس زیر بری و بهش رای بدی . بنام " امیرعلی فروغی " http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 مرسییییییییییییییییییییییییی
مامان ارمیا و کسری
5 مهر 91 11:28
چه خوب که این سفر کوتاه رو رفتین. حال و هوای آدم عوض میشه.
خصوصی


آره حسابي .مرسي از كمكتون
asal
5 مهر 91 11:34
سلام خاله جون.اسم من هم امیرحسینه.من دوست دارم با همه امیرحسینها دوست بشم.شما را لینکتون کردم.اگه دوست داشتید شما هم لینکم کنید.مرسی.


سلام پس چرا وبلاگتون باز نميشه/؟
خاله سیما
5 مهر 91 11:43
سلام
چه بی خبر همیشه به گردش


آخه ديگه براي اين جور سفرها كه خبر نميدن سفر نيروزه بوده اينم بصورت كاملا اتفاقي
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 مهر 91 11:57
سلام عزیزم مسافرت برا تجدید روحیه خیلی خوبه حتی اگه نصف روز باشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 مهر 91 11:57
امیر حسین جان ایشالا زود خوب میشی عزیزم بیشتر مواظب خودت باش
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 مهر 91 11:58
عکسهات خیلی قشنگه پسرم
مامان سارا
5 مهر 91 16:39
هوس اکبرجوجه و سفر تا شمال جالب بود...شاد باشین

آفرین به پسر که امسال خیلی بهتر با مهدش کنار اومده

آره اين شكم چه كارها كه نميكنه و ما رو تا كجاها كه نميبره مرسي سارا جون
asal
8 مهر 91 7:14
خاله جون باید خیلی تلاش کنید تا باز بشه.اگه نشد میتونید به لیست وبلاگها در نینی وبلاگ مراجعه کنید و گل خونه ما را جستجو کنید.پیشاپیش از لطفتون ممنونم.


باشه حتما
مامان نیره
9 مهر 91 8:32
درکت می کنم هانی هم بدتر
مامان امیرعلی
16 مهر 91 21:02
انشالله همیشه به گردش باشید