اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين و آقاي پليس

1391/7/8 9:31
نویسنده : مامان ستاره
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اميرحسين جون پنجشنبه بردمت پارك نزديك خونمون تا يه حال و هوايي عوض كنيم يكم تو پارك بازي كردي و بعدش طبق معمول از شما اصرار براي سينما سه بعدي و من بهت توضيح ميدادم كه زياديش خوب نيست و قانع شدي برات سيب زميني خريدم و بردمت قسمت بالاي پارك و اونجا كلي براي خودت بازي كردي البته تنها بوديم و شما هم براي من توي بازي خريد ميكردي و البته آلوچه كوچولو رو هم نصيحت ميكردي كه نبايد هيچ وقت به وسايلهاي شخصي شما دست بزنهخنده و منم فقط به حرفات گوش ميدادم وميخنديدم اميدوارم كه داداشهاي خوبي براي هم باشين خلاصه اينكه من تو رو خيلي ازآقاي پليس ترسوندم بهترين صلاح وقتي كه خيلي شيطون ميشي ميگم زنگ ميزنم آقاي پليس تو رو جريمه كنه و آروم ميشي اما اونشب تو پارك پليس گشت پارك داشتن قدم ميزدن و اومدن تقريبا كنار ما وايسادن و تو هم تا آقايون پليس رو ديدي گفتي مامان من ميخوام برم پيش آقاي پليس ترس نداره ميخوام بگم كه اگه آرتين اذيت كرد اونو دستگير كنن منم گفتم باشه اما اصلا فكرش رو نميكردم بري پيششون با خودم ميگفتم خجالت ميكشي اما رفتي و سلام كردي و بهشون گفتي مهد ميري ازت پرسيدن اسمت چيه و كلي حرف زدي بهت ميگفتن نميخواي موهاتو كوتاه كني ميگفتي نه من دوست ندارم مثل بابا سيامك كچل كنم خندهمن فقط ميخنديدم آخرش هم دويدي و اومدي پيش من و گفتي ديدي گفتم پليس كه ترس نداره.حيف اونموقع نميشد كه ازت عكس بگيرم وگرنه خودت اگه حالت هات رو ميديدي از خنده روده بر ميشدي

پرواز به سوي بينهايتقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ارمیا و کسری
8 مهر 91 9:54
الهی.ای شیطونک از الان داداشی رو نصیحت میکنی؟ آفرین ولی هواشو هم داشته باش.
مامان خوبش سلام. اسم آلوچه رو انتخاب نکردین؟


سلام عزيزم نه هنوز اسم خاصي در نظر نداريم اما خيلي به فكرشم كه سريعتر اسم انتخاب كنم يكم من و باباييشون سر اسم اختلاف نظر داريم من دنبال اسمهاي ايرانيم اون فقط دنبال اسمهاييه كه بهشون اعتقاد د اره براي همين به نتيجه نرسيديم تا به حال
مامان ریحان عسلی
8 مهر 91 11:11
سلام آفرین پسر شجاع بالاخره ساعت چند برگشتید؟ خصوصی
مامان سارا
8 مهر 91 17:54
آفرین به پسر باهوش که میدونه پلیس ترس نداره


راستي سارا جون شما هم اسم انتخاب كردين براي كنجد؟من كه حسابي سر در گمم
مامان نیره
9 مهر 91 8:24
سلام منم همینطور با این صلاحها مس ترسونم ولی هر بار اقا پلیس ببینه می ره جلو باهاشون دست می ده .


)
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مهر 91 8:52
آره پسر گلم پلیس که ترس نداره. آفرین که پسر خوبی هستی و آلوچه رو نصیحت میکنی.
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 10:35
سلام عزیزممممممممممم
نمیدونستم داری واسه امیرحسین داداش میاری
اسم خیلی مهمه منم چقدر درگیرانتخابش بودم سر محمدپارسا .امیدوارم زودتر به نتیجه برسی
من بخاطر اسم پسر اولم محدودتر شده بودم چون علی میگفت باید اسمی انتخاب کنیم که به اسم محمدحسین بخوره و جور باشه. خودمم دلم اسمهای ایرانی میخواست !فکرشو کن . بالاخره با گذاشتن یه اسم مشترک اولش مسئله رو حل کردیم. علی میگفت بذاریم محمدحسام. من گفتم محمدپارسا و همونم تصویب شد. (تصویب کردمش یعنی ! )

آدرس وبلاگ رو بهت دادم كه يادت نيست ؟؟؟؟؟اسم خيلي مهمه اما مهمتر اينه كه با همسري هم تفاهم داشته باشيم شوهر منم فقط اسم مذهبي منم كه فقط ايراني حالا ببينم چي ميشه كي برنده ميشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 10:36
آفرین امیرحسین شجاع ما ناز اون شیرین زبونیهات خاله جون
مریم مامان امیررضا
11 مهر 91 10:10
من یادمه یه نظر برای این پستت ، گذاشته بودما:؟...اما بازم میگم خیلی زبلی امیرحسین جونم


نه عزيزم اگه بود من تاييدش ميكردم مرسي گلم
مریم مامان امیررضا
11 مهر 91 10:14
ای بابا بازم من خنگ یادم رفت پیام قبلی رو خصوصی کنم ... قربون دستت تاییدش نکن
بلا نسبت شما مريم جون اگر هم كامنت نميدادي تاييد نكن من چيزهاي خصوصي اينجوري تاييد نميكردم خيالت راحت باشه
مامان سید کوچولو
12 مهر 91 23:33
سلام عزیزمخوبین؟ یه سری به ما نمیزنین


سلام شما خوبين حتما ميام
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
13 مهر 91 22:01
سلام عزیزم

ای جانممممممممم امیر حسین
خیلی خوشبختی هااا خاله مامان همش میبرتت پارک سینما بستی چچیپس سیب زمینی سرخ کرد هووووووووووم حسودیم شد

بووووووووووووووس پسره شجاع

مامان امیرعلی
16 مهر 91 21:03
ای شیطون بلای خوش زبون