اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

مهد كودك

1390/7/30 10:52
نویسنده : مامان ستاره
871 بازدید
اشتراک گذاری

ميرم مدرسه ميرم مدرسه            جيبام پر فندق وپسته

       پسرك من نميخوره غصه            اون ميتونه بره به مدرسه

اين عكس مربوط به سال تحصيلي 90-89 روز جشن كريسمس، شما رو پاي پاپا نوئل نشستي

اينجا هم با بچه ها رفته بودين سرزمين عجايب كلي خوش گذرونده بودين

 

امسال هم برا خودت مردي شدي و ميخاي سال تحصيلي خوبي داشته باشي

در حال رفتن به مهد

اينم يه عكس خوشگل با عمو حميد .ديشب عمو حميد با عمه فاطمه رفتن چين ،چقدر از الان دلمون برا عمو حميد و عمه فاطمه تنگ شده ديشب كه خواستي بخوابي عمه تو رو خوابوند شب قبلش هم به عمه فاطمه گفتي بيا پيش من بخواب امروز صبح كه از خواب پا شدي گريه كردي گفتي كو عمه فاطمه كجا رفته.ديشب به عمه فاطمه ميگفتي منم ميخام باهاتون بيام چينTenderheart Bearدوستتون داريم.

پسر خوب من مرد شده ميخواد بره مدرسه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانا
30 مهر 90 13:05
وای خاله دلم برات یه ذره شده
سامی نمیآی پیشمون
عکسات خیلی ناز شدن
چه کیفه قشنگی دست مادر جونی درد نکنه دوست داری کیفتو؟



مرسي مامان جون كيف ون تنم(بن تنم)خيلي خوشگله دوسش دارم
مامان ریحانا
30 مهر 90 13:07
لوزا بدستت رسید خاله جون ؟


بله مرسي همشو خورديم
مامان ریحانا
30 مهر 90 13:08
ایشالا به سلامتی عمه فاطمه و عمو حمید از سفر برگردن


مرسي خاله سيما
مامان ریحانا
30 مهر 90 13:30
سامی منم بیام پیشت بعد بخوام برم خونمون پشت سره منم گریه میکنی؟


آره من همه شما رو دوس دام
مامان ناهيد
30 مهر 90 19:50
فداي اين بچه درسخون بشم


مرسي
مامان امیرعلی
30 مهر 90 21:34
انشالله همیشه خوش باشی انشالله جشن فارغ التحصیلی امیرحسین جون ماشالله عکساش خیلی نازه
مامان پسر خرداد
1 آبان 90 12:35
مرسی خاله جون شما هم پسره نازی داری انشاء اله که دانشگاه بره براش کیف دانشگاه بخری مامان جون .ببوسش
مامان ارميا
1 آبان 90 13:18
به سلامتي. روزهاي خوبي داشته باشي گل پسر.
خاله ی امیرعلی
1 آبان 90 14:45
واقعا امیرحسین مرد شده انشالاه موفق باشی عزیزم خیلی عکساش نازه مامانی من خیلی خوشم میاد هر وقت میخوام پست جدیدی بخونم اول مطلبت شعر مینویسی واقعا لذت میبرم همیشه خوش باشید انشالاه عمه فاطمه هم زودی برگردن پیش امیرحسین جون
لنا
2 آبان 90 14:07