اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

move دايي علي

1390/9/29 16:40
نویسنده : مامان ستاره
513 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست اين دايي علي،  به بازي هاي كامپيوتري مخصوصا آن لاينOn line خيلي علاقه داره اين سري كه رفته بودم برا مراسم خدابيامرز بابابزرگم اميرحسين تو اين گير و دار حسابي چسبيده بودي به اين move ول نميكردي و حسابي باهاش رقصيدي و كيف كردي .

من اينقدر به اين عكست خنديدم مثلا داشتي ميرقصيدي هي ادا در مي آوردي

مثلا داشتي با آهنگ lady gaga ,poker face ميرقصيدي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آذر 90 18:03
امان از بازیهای کامپیوتری. ولی خوب بعضی وقتها خوبه.


خاله سیما
29 آذر 90 18:38
سلام
دوست داشتی سامی رقصیدنشو
چند امتیاز گرفتی


والا خيلييي امتياز الكي ميگرفت زياد
خاله سیما
29 آذر 90 18:38
سلام
خاله دوست داشتی بازی هاشو ؟
حالا چند امتیاز گرفتی؟


امتيازاتم بالا بود چون move الكي تكون ميدادم
خاله سیما
29 آذر 90 18:39
تیپشو


مامان حارث
29 آذر 90 21:09
بعداز امتحان بهت خبر میدم


منتظرم
مامان پریاگلی
29 آذر 90 21:58
یلداتون مبارک کد ما 162 ستاد انتخاباتی پریا گلی
خاله سیما
30 آذر 90 3:20
بدو که روز کوتاهه پاييز آخر راهه هندونه رو اوردي؟ جوجه هاتو شمردي؟ زمستون ميآد فردا مبارک باشه يلدا عزيزم
مامانی سید کوچولو
30 آذر 90 21:50
مرسی عزیزم. چک کردم. حق با شماست.
فیلم ر.ق.ص.ش رو بذار ما هم بخندیم راستی اون سبزی ها برا اش؟ کوکو؟ قرمه سبزی؟ خسته نباشین واقعا


حتمانه اون سبزي ها براي مراسم پذيرايي فوت پدربزرگم بود سبزي خوردني بودن ميگم تو گيروداري كه ما ناراحت بوديم اميرحسين گير داده بود برقصه
mamani helena
30 آذر 90 23:20
و پائیزثانيه ثانيه میگذرد.یادت نرود..اينجا كسى هست كه به اندازه ی تمام برگهای رقصان پائیز برايت آرزوهای خوب دارد يلدا مبارك
مامان نفس طلایی
1 دی 90 22:09
عزیزم
خاله ی امیرعلی
3 دی 90 10:31
سلام
خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم بابا بزرگ محترمتون به رحمت ایزدی پیوستن روحش شاد و یادش گرامی
فدای گل پسر شیطون برم من خیلی امیرحسین نازه من خیلی دوسش دارم مثل ریحانه


ممنون از همدرديتون الهه جون
مامان حارث
14 دی 90 0:07
شیطونه عاشقشم