اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

و اما بزرگ موسيقيدان كوچك

1390/9/28 16:52
نویسنده : مامان ستاره
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبي پسرم چند مدت پيش رفتيم خونه عمو حميد همون جور كه خودت ميدوني عمو حميد خيلي به گيتار علاقه منده وگيتار ميزنه و خيلي هم دوست داره شما هم گيتاريست بشي علي رغم اينكه من دوست دارم پيانيست بشي البته نه به عنوان شغل تو اين حرفه هم مهارت داشته باشي خلاصه اينكه هر وقت ميريم خونه حميد بايد گيتارش رو دستكاري كني عمو حميد هم كه حساسسسسسس رو گيتارش

چه ذوقي ميكنه اين موسيقيدان

همچي چسيبيده به گيتار ،عمو حميد هم حساسسسسسس البته حق داره

آخرش گيتاريست ميشي با توجه به عمو حميد كه گيتار ميزنه گيتار هم خوبه اما پيانو خيلي باحالهههههه

اينم حميد درحال نواختنننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله سیما
28 آذر 90 17:09
سلام خاله قوربونت برم من چه ژستی هم گرفته
حالا سامی فرستادی آموزشگاه موسیقی چیا بلده؟ رو کن یکم برامون ببینم مامانش
چقدر حمید لاغر شده؟



خاله من فعلا دوره ارفم تا پاييز 92 طول ميكشه بعدا ساز تخصصي حميد باشگاه ميره لاغر بود بدتر هم شد
mamani helena
28 آذر 90 22:43
azize khale khob be honaram ke alaghe dariyo ... gitaram kheili behet miyad ysldatam pishapish mobarak


مرسي خاله جونم
مامان ماني
29 آذر 90 9:58
بابا موسيقيدان، موفق باشي دوست دارم


مرسي خاله جون
مامان ماني
29 آذر 90 9:59
تا دوسال ديگه ببينم چي ميزنييگيتار يا پيانو شايد هم يه چيز ديگه


مامان صدف
29 آذر 90 13:41
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
دوتا عشقم محدثه
29 آذر 90 20:04
بدو که روز کوتاهه / پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ / جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
محمد
30 آذر 90 12:09
یلدا نام فرشته ای است، بالا بلند،با تن پوشی از شب و دامنی از ستاره. یلدا نرم نرمک با مهر آمده بود یلداتون مبارک
خاله ی امیرعلی
3 دی 90 10:34
خیلی خوبه که گیتار یاد بگیره منم عاشق نواختن گیتارم خب امیرحسین موسیقیدان بزرگ میتونه هم پیانو رو دنبال کنه هم گیتارو هردوتاش که عالیه
عکسها فوق العاده زیبا


مرسي شما لطف دارين
مامان حارث
14 دی 90 0:09
عزیزم گیتار براش سخته و پیانو براش خوبه تو استانبول بچه ها کوچولو طرفدار پیانو هستن زود زود یاد گرفتن


منم عاشق پيانو هستم