اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

پارك بازي در سن 10 ماهگي

1390/10/13 21:42
نویسنده : مامان ستاره
465 بازدید
اشتراک گذاری

اميرحسين عزيزم به دليل اينكه ني ني وبلاگ تازه يه ساله كه سايتش راه اندازي شده و ما هم يه سه ماهي ميشه عضو ني ني وبلاگ هستيم من از كوچولو ييهات عكس نذاشتم تصميم گرفتم لا به لاي آپ هايي كه ميكنم از عكسهاي كوچولو ييهات رو هم بزارم

اين عكس اون وقتهاييه كه بوشهر بوديم

سرسره بازي چه حالي ميده مامانيييييييييييييييي

همه چي آرومه من چقدر خوشحالمنیشخند

هنوز يكسالت نشده بودا 10ماهه بوديا لبخندمن دارمت

اون روز رو دقيقا يادمه من عمه فاطمه رو برده بودم تا براي كارش عكس بگيره ماهم از فرصت استفاده كرديم و بازي كرديم تو پارك براي خودمون خيلي خوشگذشتمژه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان زهرا
13 دی 90 22:19
ماشاالله
خدا حفظش کنه
چه خوشگل و مهربونه


خاله ی امیرعلی
13 دی 90 22:48
سلام
خیلی کار خوبی میکنید از کوچولوییهاش عکس میذارید
چقدر کوچولوس اینجا چقدرم بامزس کلی بازی کردیا خاله چقدرم خوشحاله


مرسي الهه جون
مامان حارث
14 دی 90 0:01
سلاممممم خاله جون
دلم براتون تنگ شده بود
وای مامان تو هم بازی کردی
عکساش نازه


سلام آره منم باهاش بازي كردم حسابي
خاله سیما
14 دی 90 1:17
سلام ای جونم خوب کاری میکنی
من این عکسارو ندیده بودم


راستي ميگي خاله سيما
خاله سیما
14 دی 90 1:18
تاب تاب عباسی خدا منو نندازی
مامان حارث
14 دی 90 8:38
کجایی دلم برات تنگ شدهااااا تنهام


سلامممممممم خوبي حديث جون عزيزم من هروقت اومدم نبودي
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 13:10
سلام.خدا رو شکر که بهتری.
شرمنده خواهر اگه دیر میام.واقعیتش فرصت نمیشه.


دركت ميكنم
خاله سیما
14 دی 90 16:25
سلام.ديشب خواب ديدم من وشما تو يه جمعي نشستيم
يه آقاي سبز پوشي اومد رو سر همه دست کشيد غير از شما
بهش گفتم چرا رو سر اين دست نکشيدي گفت:
اين رو زخمم نمک پاشيده گفتم:آقا شما کي هستيد ؟
اشک تو چشاش جمع شد و گفت : من خيارم


مامي ناهيد
14 دی 90 17:50
چه پسملمون نازي بوده
مامي ناهيد
14 دی 90 17:51
به چي اشاره ميكردي سوار تاب بودي پسر خوب


دوربين
مامان نفس طلایی
15 دی 90 12:38
چه خوبه بازی
مامان حارث
15 دی 90 14:25
خصوصی


اوكي
مامان ثنا و ثمین
15 دی 90 22:25
تااب تااااااااااب عباسی خدا منو نندازیییییییی



مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 دی 90 11:09
سلام.خوبین؟راستی خانمی میخواستم بپرسم امیر حسین جون رو از چه سنی کلاس موسیقی گذاشتین؟راضی بودین یا نه؟


بله خيلي راضيم الان يه 6 ماهي ميشه ميره دوره ارف تا پاييز 92 دوره ارفش ادامه داره
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 دی 90 12:00
خیلی کار خوبی کردی عزیزم. جه پسر بانمکی ماشالله


مرسي
مامان پارسا
19 دی 90 19:06
سلاااااااااااااااااام
چطورین؟اوضاع و احاوالاتتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عکسی که تو سرسره انداختین حسابی حرفه ای شده ها


نی نی توپولی
21 دی 90 4:32
سلام ستاره جون نتونستم تو پست بعدی نظر برات بذارم
آخه چلاااااااااااا...


اشكال نداره خواهر خودت رو ناراحت نكنيانميدونم چرا اينجوري ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نی نی توپولی
21 دی 90 4:35
وای چقدر خوب میشد هر روز بابایی بره دنبال امیر جون تا پسر گلش اینقدر خوشحال بشه...



آره واقعا
مامان سارا
21 دی 90 14:57
چقدر سخته كه شوهرت پيشت نيست .
پسرها كه مامانين؟
البته چون زياد باباشو نميبينه طبيعيه


اما پسرمن از همون موقعي هم كه كوچولو بود بابايي بود خيلي باباش دوسش داره خيلييييي باهاش بازي ميكنه
مامان سارا
25 دی 90 10:18
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥
......♥
....♥
..♥
.♥
بدو بیا آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددددددددم
بدو بیا



سلامممممممممممممممممم آمدم آمنه جان من