اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

سی دی

1390/11/9 12:46
نویسنده : مامان ستاره
545 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین گلم سلام خوبییییی ایشالا همیشه سلامت و تندرست باشی امیرحسین یه چند مدته خیلی به سی دی علاقه پیدا کردی و یه عالمه سی دی داری ، همه شون به شدت خش دارشدن از بس که این سی دی ها رو به درو دیوار میکشی قابل استفاده نیستن اما خوب مجبورم نگهشون دارم تا کلکسیونت بهم نخوره و خیلی این برام جالبه حالا نمیدونم از سر علاقه است به این سی دی ها همشون رو تو ذهنت داری اگه من یکیشون رو بندازم سطل آشغال خيلي گریه میکنی اوایل من مینداختمشون دور اما حالا جراتش ندارم بعدش بفهمی خیلی گریه میکنی و منم دوست ندارم اذیت شی یه وقتایی هم همه رو با خودت میبری مهد حدودا ٢٥ تا سی دی خش دار و به تیچرت میگی حتما اون کارتون ها رو برات بزاره کارتونها هم خش دارقهقههاینم خودش یه دوره ایه شیطان انگشت اشارت خیلی کوچولوئه هرچی سی دی داری میندازی تو انگشتت تا اونجایی که جاشون بشه و من هم همیشه به این کارت میخندم و یا اینکه اینقدر قشنگ صفشون میدی پشت سر هم روي زمين جاده درست ميكني ، به تازه گی هم گیر دادی به کارتون پاندا کونگفو کارهر روز ماباید این و ببینیم تا ببینم کی حوصله ات سر میره

خلاصه اينكه ما بايد هر روز اين كارتن رو ببينيم

ميدوني من وقتي كوچولو بودم چه كارتنهايي رو نگاه ميكردم

 دختري بنام نل                                  حنا دختري در مزرعه

پرين                                                 كارتن خاطر انگيز مهاجران

پرفسور بالتازار                                          نيك و نيكو

بابا لنگ دراز                                                            چوبين  

وخيلي كارتن خاطره انگيز ديگه بچه هاي كوه آلپ ،هاچ زنبور عسل،بامزي،آنشرلي،پپرو پسر كوهستان،خانواده دكتر ارنست،بل و سباستين ،هاكل بريفين،اي كيو سان،جيمبو،رامكال،زنان كوچك،خاله ريزه،گوش مرواريد،بچه هاي مدرسه والت كه عاشقش بودم ،مجموعه ايراني كارو انديشه وااااااااااااااي دلم براي اون روزها خيلي تنگ شدهناراحت خيلي زيادن كارتنهايي كه دوسشون داشتم و باهاشون زندگي كردم اون موقع كه مثل الان نبود هروقت بخواي كارتن ببيني برنامه كودك تايم خودش رو داشت خانم خامنه عزيز و خانم رضايي گل صداشون رو كه ميشنوم برام خاطرات كودكي تداعي ميشه و يادشون كه ميكنم گريه ام ميگيره من ديگه اون بچه ديروز نيستم حالا مادر شدم يه پسر خوشگل دارم پنج شنبه شبها ميشينم و برنامه بچه هاي ديروز رو نگاه ميكنم تا خاطراتم دوره كنم.اسم اين كارتنها رو برات گذاشتم تا بدوني ماماني از چه كارتنهايي خوشش مي اومد

************************************

تا روز تولدت 16 روز ديگه مونده برات آرزوي بهترينها دارم اميرحسينم ماچماچماچماچماچماچماچماچ

اين عكس رو وقتي 4 ماه داشتي با عمه فاطمه و خاله سودي بردمت آتليه ازت گرفتم خاله سودي از پشت نگهت داشت

اينم يكي از عكسهاي دو ماهگيت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ارمیا
9 بهمن 90 12:49
سلام. خوبین؟ واقعا یاد کارتون های قدیمی بخیر. کارتون های تخیلی امروزه رو دوست ندارم.
راستی پیشاپیش تولدت گل پسرمون مبارک.


سلام آره والا كارتونهاي قديمي يه چيز ديگست.ممنون از تبريكتون
مامانی سید کوچولو
9 بهمن 90 14:42
اووووووه میتونی با کرایه دادن سی دی ها کلی پولدار شی خاله البته به شرطی که خش دارش نکنی... چه عکس توپولویی از کوپولویی هات داری خوشنل تولدت پیشاپیش مبارک


سلام مامان پارسا پارسال دوست امسال آشنا.ممنون خاله از تبريكتون
مامان ریحانا
9 بهمن 90 17:33
سلام
به به منم به یاد قدیم افتادم چه روزایی بود یادششش بخیییییییر
قرار بود از این عکس 4 ماهگی بدی به من اما دادی به حدیث و دیگه خبری نشد که نشد



يادم رفت ببخشيد
مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 بهمن 90 18:40
واقعا یادش بخیر. کارتونهای حالا که همش شده فضایی و جنگی. اونم با اون دوبله ها. برعکس کارتونهای قدیمی همش دوستی و خونوادگی
مامان حارث
9 بهمن 90 23:02
وااای کارتون های قدیمی یادش بخیرررر
مامان حارث
9 بهمن 90 23:05
عکس چهارماهگیش خیلی نازه
پیشاپیش تولدش مبارککککک انشالله120سال زنده باشه


ممنون خاله حديث
مامان سارا
10 بهمن 90 7:45
آخي منو ياد اون زمانها انداختي چقدر قشنگ بودن
من برنامه بچه هاي ديروز رو هم ميبينم و حسابي ياد قديما ميافتم


خيلي ياد قديما بخير
شاهده
10 بهمن 90 12:07
وااااااااااای خدایا...من بابا لنگ درازو از همه بیشتر دوس داشتمو دارم هنوزم توو هر کانالی بذارن بازم میشینم از اول می بینم...خیلی حس خوبیه
آخیییییییییییی پسمل ما چه طوره؟دلم براش قنج میره...بووووووووووس
راستی تفلد امیر حسین جونم پیشاپیش مبارک انشالله زیر سایه ی آقا امام زمان باشه..


ممنون شاهده جونم ان شاالله به اميد خدا و آقا صاحب الزمان
مامان پسر خرداد
10 بهمن 90 12:58
واقعا دوران قشنگی بود برامون خاطر انگیز و هر وقت بخواهیم یاد کنیم واقعا لذت می بریم ولی الان بچه ها این خاطرها به نظر من ندارن.
r.memorial
10 بهمن 90 17:12
وای پاندا ... رهام عاشق این کارتون . و کارتون زیبای خفته ... مخصوصا اون تیکه که اژدها وارد ماجرا میشه . خدا برات نگهش داره . گل پسر رو .....


واي از دست اين بچه ها. ممنونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 بهمن 90 17:36
سلام سامی جون.تولدت مبارک.ایشالله 120 سالگی.عزیزماز اون سی دیهای خش دار به ما هم میدی نگاه کنیم؟


خاله جون به شما نوش رو ميدم خش دار كه قابل ديدن نيست
مامان نسترن
11 بهمن 90 9:30
اااااااااخی به یاد اون روزا...من هنوز هم هر وقت اون کارتونا پخش میشه میشینمو نگاه میکنم...مخصوصا بلفی و لیلیبیت


منم بلفي و ليليبيت رو دوست داشتم
نفس
11 بهمن 90 12:27
وااااااااااااااااي كارتنهاي قديمي يادشون بخير راستي اميرحسين جونم خيلي نازه
نفس
11 بهمن 90 12:33
من چقدر كارتن بچه هاي مدرسه والت دوست داشتم يادشون بخير
نفس
11 بهمن 90 12:34
تفلده اميرحسين جونم هم پيشاپيش مبارك 120 ساله شه ايشالا