اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اولين كنسرت

1390/11/11 11:59
نویسنده : مامان ستاره
340 بازدید
اشتراک گذاری

امير حسين خوشگلم ماه آينده يعني 15/12/1390 توي سالن كنسرت موسسه تون قراره كنسرت برگزار شه و شما هم اون روز اجرا دارين خیال باطلچقدر من خوشحالم اين براي سن شما خيلي خوبه روي سن برين و اجرا كنيم براي اعتماد به نفس و استقلالت خيلي خوبه و منم با اشتياق خيلي زياد منتظر اون روزم ازت عكس بگيرم و در آينده ببيني كه اولين بار كه رفتي روي سن چند ساله بودي و چي خوندين با بچه ها قراره خوشحال و شاد و خندان رو بخونين من از آموزشگاهتون خيلي خيلي راضي ام يادگيري كاملا روي اصول و علم هست اينجور نيست كه هروقت خواستي موسيقي ياد بگيري بگن بهت برو فلان ساز رو بخر و بعدم نت ياد بدن و بگن حالا ساز بزن نه خيلي پيشرفته اس اول خوب پايه سازي ميكنن كاملا با برنامه تاحالا 8 ماهه ما كلاس ميريم تازه از ترم بهار قراره نت ياد بدن الان كاملا پايه سازي كردن و اين آوازهايي كه ميخونين رو قراره در آينده سازش رو بزنين و اين خيلي در شما تاثير ميزاره كه اون آهنگي رو كه ميخوندي حالا داري سازش رو ميزني

 

اينم اولين دعوتنامه كنسرتت كه برات اسكن كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانا
11 بهمن 90 12:22
سلام
به به همیشه به کنسرت
ما هم میتونیم بیآیم ؟


بياين كه خوشحال ميشيم
نفس
11 بهمن 90 12:29
به اميد موفقيت آقا پسرمون در آينده موسيقيدان بشن ايشالا
نفس
11 بهمن 90 12:31
راستي كنسرت هم خوش بگذره من منتظر عكسهاشم تا ماه آينده چه بانمك بچه هاي كوچولو كنسرت ميدن
خاله ی امیرعلی
11 بهمن 90 19:12
سلام
کنسرت من خیلی دوست دارم برم کنسرت خوش بحالتون همیشه دل منو اب میکنیداااا
اینم یه دس قشنگه به افتخار موسیقیدان کوچولو


مرسي عزيزم
مامان حارث
12 بهمن 90 23:44
آفرین امیرحسین خیلی خوشحال شدم
ما هر روز میریم کنسرت خیلی عالیه بود
انشاالله بهتون خوش بگذره


مرسي خاله جونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
19 بهمن 90 16:17
آفرین امیرحسین خیلی خوشحال شدم