اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

پسر دوست داشتني من

1390/11/12 11:54
نویسنده : مامان ستاره
435 بازدید
اشتراک گذاری

اميرحسين گلي ديروز خيلي لباس تنت كرده بودم وقتي كه اومدم مهدكودك دنبالت يكي از كارمنداي مهد گفت بهت ميخواي بري برف بازي شما هم كه عاشق اينكار ، بعد يهو به من گفتي مامان دوربين آوردي برف بازي كنم ازم عكس بگيرينیشخندمنم بهت گفتم عزيزم زياد برف زياد نيومده و دارن آب  ميشن اما اين ديگه تو ذهن شما مونده بود تا امروز صبح كه از خواب بيدار شدي يهو گفتي مامان پاشو بريم برف بازي. ديگه وقتي رفتيم توحياط خودت ديدي زياد نيومده راضي شدي

ببين از كجا داري ميري مخصوصا از اون گوشه كه برف هست راه ميري

دستت يخ زدقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

خيلي دوست داشتني هستي عزيزم

خيلي دوست دارم تا روز تولدت 13 روزه ديگه مونده عزيزم هميشه در قلب مني قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دوست دارم عزيزمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

تینا
12 بهمن 90 12:11
سلام عزیزم خوبی به به چه پسر نازی معلومه از ائن شیطونایی پیش رادین ما هم بیا اگه دوست داشتی با هم دوست بشیم
مریم
12 بهمن 90 13:23
مبارک باشه پیشاپیش
مامان ریحانا
12 بهمن 90 14:08
خاله ی امیرعلی
12 بهمن 90 14:10
سلام
امیرحسین جون دستکش دستت کن تا دستای کوچولو و نازت یخ نزنن فدات بشم

ناخنم شكسته بود وقتي دستكش دستم ميكردم دردم ميگرفت خاله
نفس
12 بهمن 90 14:36
چه پسمله خوشتيپي فدات شم كه دوست داري برف بازي كني


سلام آدرستون نذاشتين؟
نفس
12 بهمن 90 14:37
عزيزم دستات يخ زد
مامان ثنا و ثمین
12 بهمن 90 15:12
خوش به حالتون.منم دلم برف بازی موخاد سامی جون جای منم بازی کن
مامان نسترن
12 بهمن 90 16:45
ای جونم این بچگی هم عجب عالمی داره...امیرحسین دوست داشتنی من
مامان نفس طلایی
12 بهمن 90 23:31
اره این دفعه خیلی نشست
mami neda
12 بهمن 90 23:36
وای چه پسره نازی چه مامان نازی عجب برف نازی کلا من همه چیزو ناز میبینم


ممنون ندا خانوم نيما و نيكان هم خيلي نازن
مامان حارث
12 بهمن 90 23:39
عکسهای خیلی قشنگ گرفتی
آخی ناخنش شکسته بود مامان مهربونی مواظبش باشید ناراحت شدم
دلم برات تنگ شده


از بس شيطونه خاله حديث زودي بيا منتظريم منم همين طور