اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

كنسرت 90/12/15

1391/2/15 11:19
نویسنده : مامان ستاره
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم امروز كنسرت كلاسي داشتين و بابايي نبود كه با هم بريم يه چيزي بهت بگم اميرحسين وقتي كنسرتتون برگزار شد خيلي خوشحال بودم خيلي خيلي وقتي بزرگ ميشي و عكس و فيلم خودت رو ميبيني كه وقتي بچه بودي اولين كنسرتت چجوري بوده بزرگ كه شدي چي ياد گرفتي و ساز تخصصيت چيه ؟؟؟؟ من كه نزديك بود از خوشحالي زياد بزنم زير گريه

اينم اسامي كلاس كه بروشور چاپ كرده بودن

خوب حالا عكسها

سالن كنسرت

ورودبه سالن كنسرت

شروع كار

مابقي ادامه مطلب

 

هر كسي يه ساز دستشه اميرحسين هم زنگوله دستشه

بازي با نت كه هر كسي يه نت داره و شعرش ميخونه يا اينكه توي خونه نت خودش وايميسته

من خيلي لذت بردم

خسته نباشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 اسفند 90 20:10
هزار آفرین پسر هنرمند و مامانی فداکار.
مامان اميرعلي
15 اسفند 90 22:01
واي عزيزم ماشالله به اميرحسين جون هنرمند
مامان اميرعلي
15 اسفند 90 22:37
ـــــ_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
khale sodi
16 اسفند 90 0:37
bahe bahle agha bakels tashrif daran konsert mizaran
خاله سیما
16 اسفند 90 2:21
سلام به به چه کنسرته با شکوهی هوراااااااا تبریک میگم ایشالا در تمامی مراحل زندگیت موفق باشید خواهر زاده ی نازنینم از عکسا معلومه که حسابی به مادر و پسر خوش گذشته مخصوصا به شما خواهری عکس آخری هم تو پارکینگه خونتونید چرا شماره پلاکا رو خط کشیدی
مریم -----------♥
16 اسفند 90 16:42
آمو ایول


:d
مریم -----------♥
16 اسفند 90 16:46
سلام عزیزم
من پنجشنبه میرم بوشهر
واسه همین عید رو از الان بهت تبریک میگم
سامی رو ببوس عیدت مبارک
اینم عیدی
http://cache2.artprintimages.com/p/LRG/8/881/HSYJ000Z/money.jpg

چه فايده كه عكسه واقعيش بده
مریم -----------♥
16 اسفند 90 18:05
منو باش به کی نامه عاشقانه مینویسم


كو نامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mami neda
16 اسفند 90 18:47
سلام... وای منم کلی لذت بردم افرین سام نازنین.... دلم تنگیده بود ولی شرمنده به خدا درگیر بودم دیر اومدم


مرسي عزيزم خيلي درك ميكنم مخصوصا با اون شرايط اونجا كه نه دارو ميدن و..... واقعا خسته نباشي اميدوارم همگي سلامت شده باشين
مامان سارا
17 اسفند 90 2:09
خدا گل پسرتون رو حفط کنه
مامان ریحانه به من آدرس رو داده و گفته پسری شما شبیه پسر منه


به وب ما خوش آمدي مرسي عزيزم .آره؟ پس با اجازه وبتون رو باز ميكنم ببينم مثل پسر من بلاست اگه سيما گفته حتما هست .خوشحال شدم بازم بياين
دخترم عشق من
17 اسفند 90 7:38
سلام امیدوارم امیر حسین جون هم مثل استاد بنان هم صدا و هم موسیقیش پر اوازه بشه . اخه من بنان رو خیلی دوست دارم . مطمئنم با این مامان خوبی که داره همینطور هم میشه . از طرف من این استاد کوچولو رو ببوس


مرسي خانمي نظر لطفتونه ،شما هم فاطمه جان رو ببوسيد
مامان نسترن
17 اسفند 90 17:32
ووااااای عزیزم...خسته نباشی.ای جونم به این موسیقیدان کوچولومون....دوست دارم امیرحسین جون و امیدوارم یکی از صاحب سبکان بزرگ کشور بشی


مامان رومینا
18 اسفند 90 11:43
افرین به امیرحسین.ای ول خوشم اومد.آقا افتخار میدید بوشهر هم یه کنسرت برگزار کنید؟


بلههههههههههه
مريم مامان اميررضا
18 اسفند 90 17:34
افرين به اين پسر زرنگ و به به از اين مادر نمونه. انشاالله شاهد موفقيتهاى بيشترتم باشيم . بوس براي هر دوتون


سلام عزيزم خوبي مرسي گلم لطف داري
مامان پسر خرداد
20 اسفند 90 12:09
امیرحسین جانم بهت تبریک می گم انشاء اله در آینده نه خیلی دور ببینمت که تو این چنین کنسرتهایی شرکت می کنی و صد در صد یکی از مهمترین افراد اون کنسرت توئی .


مرسي عزيزم
مامان حارث
23 اسفند 90 9:48
واااااااااااااااای خیلی خیلی عالیه خیلی خوشم اومد امیرحسین بهت تبریک می گم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 14:27
به به چه پسر هنرمندی. بوووووووس