اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

ما اومديم

1391/4/26 19:57
نویسنده : مامان ستاره
440 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از يك ماه اينترنت ما هم وصل شد آخيش داشتم ميمردم از بي نتي از دوستاي گلم كه جوياي حال ما شدن ممنونم اين روزها هم تابستونه و اميرحسين تو خونست و فقط كلاس موسيقي ميره و كلاس زبان عصرها هم اگه وقت بشه ميريم پارك مخصوصا اين هفته كه شهرداري توي پارك پرواز جشنواره گذاشته و اميرحسين هم خودش ميكشه براي خاك بازي منم هروقت ميبرمش يادم ميره دوربين ببرم ازش عكس بگيرم الان ميخوام آپم رو خيلي خولاصه كنم شما خلاصه بخونيدنیشخند

اينم يه عكس همينجوري رفته بوديم تيراژه خريد بعدا ميام با آپ هاي جديد بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 20:26
سلام
خوش بگذره خونه ی جدید مبارک
چه لباس خوشگلی


سلام خونه نخريديم كه مال صاحبشه مرسي از لباس خاله سيما
بابای ملیسا
26 تیر 91 23:26
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 10:30
خوش اومدیو کجا بودی، دلمون براتون تنگ شده بود. اگه دوست داشتی یه سری به ما هم بزن خوشحالمون میکنی.


سلام سعيده جون مرسي كه به ياد ما بودي حتما ميام پيشتون عزيزم
مامان ریحان عسلی
27 تیر 91 14:11
این لباسو خاله سودی خریده


اوه ببخشيد دوتاش خوشگل بودن
مامان نیره
28 تیر 91 7:06
سلام ستاره جون خوش اومدین ای بابا فکر می کردم مسافرتی که پیدات نیست .خوشحال شدم وقتی پیغامتو دیدم .امیر حسین ببوس
دخترم عشق من
28 تیر 91 8:22
سلام خوش اومدین دلتنگ خوندن وبتون بودم .. خونه جدید مبارک . امیر حسین رو از طرف من ببوس . خصوصی داری عزیزدلم

سلام مرسي حتما ما هم دلمون تنگ شده بود براتون
مامان رومینا
30 تیر 91 13:22
به به از این ورا خاله ستارهغیبت کبریداشتی!!!!!!جالبه شما دوربین نمیبری نمیتونی عکس بگیری من دوربین میبرم نمیتونم عکس بگیرم از بس این وروجک وووووول میخوره


آره به علت جا به جايي نتم قطع بود از حالا هستيم خاله
خاله سودابه(خانوم زیگزاک)
31 تیر 91 18:19
به به چه لباس کشنگی داره