اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

بي عنوان

1391/4/30 23:59
نویسنده : مامان ستاره
470 بازدید
اشتراک گذاری

هرچي فكر كردم چه عنواني بزارم ديدم همش تكراريه مثل پارك رفتنمون كه خيلي تكراريه امروز عصرهم رفتيم پارك و شما هم بازي كردي براي خودت درحد ناي آخر، همه مردمي كه اومده بودن جالب بود به خاطر اينكه فردا روز اول رمضان هست همه چي آورده بودن و يه بخور بخوري بود خيلي جالب بود بعضي ها هم كه روزه بودن افطاري اومده بودن پارك .اين تابستون خيلي داره بهت خوش ميگزره ها من بيچاره هر عصر بايد ببرمت پارك شما هم كه هرچقدرامكانات تو خونه باشه حوصله ات سرميره و پارك جز برنامه روزانه است.يه مدتي تصميم داشتم بزارمت كلاس خلاقيت آخه اصلا نقاشي بلد نيستي خوب،يه جورايي دوست نداري ديدم اذيت ميشي اونم بيخيال شدم و اين تابستون رو طبق ميل شما پيش ميرم واميدوارم كه بهت خوش بگزره

اينم يخ دربهشتي كه سفارش دادي البته اين جز برنامه هر روزته

الان هم داري استراحت ميكني آخه خيلي خسته شده بوديماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله سیما
31 تیر 91 1:52
سلام
پست قبلیتم که حذفش کردی
همیشه به پارک سامی خوشگه خاله
چه هلی کوپتر خوشگلی بابات برات خریده از بندر یا ترخیصیه؟
یخ در بهشتم نوش جونت

هلي كپتر پدرجونم برام آورد اونموقع كه خيلي كوچولو بودم ميخواست بده به پويا مامان صديقه نذاشته بودش دادش به من
دخترم عشق من
31 تیر 91 10:26
پارک رفتن که خیلی خوبه اتفاقا یه استراحتی هم برای خودتون هم میشه مخصوصا با پسر پر جنب و جوشی مثل امیر حسین جان . از طرف من ببوسش عزیزم


مرسي عزيزم
مامان نیره
31 تیر 91 12:18
خوش بگذره بهتون دیگه چکار می شه کرد .
خاله سودابه
31 تیر 91 18:18
سلام العلیک
به به خوش اومدی خوت اومدی
حلول ماه مبارک رمضان مبارک یعنی ای ماه رمضون بیاد شما یکمی لاغر کنه تنپلا
سی یخمکش هه هه خبر داغ تو فیس بوک زیادنا
ساعت 12 شب آنلاینم همیشه


الان كه ساعت 12 تو نيستي
مامان ارمیا
1 مرداد 91 9:52
خوش باشی عزیزم.
مریم مامان امیررضا
3 مرداد 91 12:45
سلام خوبی؟ شاد و سلامت باشی آقا سام.من تازه پیامت رو دیدم .خصوصیت رو چک کن


خواهش ميكنم شما هم لطف داريد
mami neda
4 مرداد 91 19:18
ســــــــــــلام ستاره جونمممممممممممممممممم
سلام سامممممممم خوشگلمممممممممم خوبید جیگراااااااااااا؟؟؟
دلم براتون خیلی تنگ شده بود امیر حسین جون حسابی خوش میگذرونی هاااااااااا
ستارههههههههههههه بیااا بغلمممممممممم دلم برات یه ذره شدهههههههههههههههههههههههه

سلام ندا خوبي تو فيس بوك هم كم پيدايي كجايي بابا ما هم دلمون تنگ شده برات
مامان ریحان عسلی
4 مرداد 91 23:43
خصوصی


اوكي هواتو دارم
مامان ریحان عسلی
7 مرداد 91 11:40
چه رو فرشی ایی ندارم منظورت با کدوم عکسن؟


دمپاييت رو ميگم