اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين و ماجراهاي ماشين

1390/7/19 20:12
نویسنده : مامان ستاره
680 بازدید
اشتراک گذاری

پشت کوه دوباره

خورشید خانوم در اومد

با کفشای طلا و

 پیرهنی از زر اومد

 آهسته تو آسمون

چرخی زد و هی خندید

ستاره ها رو آروم

از توی آسمون چید

 با دستای قشنگش

ابرا رو جابه جا کرد

از اون بالا با شادی

 به آدما نیگا کرد

 دامنشو تکون داد

رو خونه ها نور پاشید

آدمها خوشحال شدن

خورشید بااونها خندید...

سلام به همگي شما دوستان عزيز ببخشيد كه من اينقدر دير دارم آپ ميكنم خيلي سرم شلوغ بود اين روزها اصلا فرصتشو نداشتم ولي در عوض يه عالمه مطلب دارم كه بايد كم كم اونا رو آپ كنم.خواهرم توي يه از عنوانهاي وبلاگشwww.raihane.niniweblog.com

كه فكر كنم عنوانش ريحانه و اين روزهاش بود يه عكس از دخملش گرفته بود كه رو ماشين بابام نشسته بود پسر منم كه كلا عاشقه ماشينه وانواع ريموت و بخصوص سوئيچه ماشينه .يكم هم  تعصب  رو ماشين بابام داره اين عكسو كه ديد ديگه واي از ريحانه كلي عصباني شده بودniniweblog.com 

 خلاصه اينكه يه چند روزي همش تو خونه ميگفت چرا ريحانه رفته خونه پدر جونه من ريحانه رو دوست ندارم و از اين حرفهاniniweblog.com 

حالا من به خاطر پسرگلم ميخام اين عكسها رو بزارم كه يكم خوشحال شه Big Eyes Crab emoticon

 

 حالا كه داره عكساشو ميبينه دارم آپلود ميكنم ميگه ماماني يادت مياد من تو ماشينه پدر جون عكس گرفتم بارون مي اومد..كلي داره ذوق ميكنه با عكساش عزيزم.

 هر چي بهش توضيح ميدم پدر جون شما پدر جون ريحانه هم هست قبول نميكنه 

 

 به من ميگه مامان به خاله سيما بگو به ريحانه عكسامو  نشون بده . 

خاله سيما به ريحانه نشون ميدي عكسه پسر خالشو.Big Eyes Crab emoticon 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ماری
19 مهر 90 21:04
سلام شعر با حالی بود
موفق باشی
راستی کوچولوتون بچه ناز و باهوشیه
حتما با سام کوچولو به پیش ما بیای


مرسي عزيزم كه به وب سام سر زديد حتما خوشحال ميشم
گنجینه فردا
19 مهر 90 21:34
سلام. وبلاگ پسرتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر
مامان ریحانا
20 مهر 90 0:13
سلام بالاخره انتظار ما به سر اومد عزیزم فدات بشم من سامی
مامان ریحانا
20 مهر 90 0:14
آره خاله نشون میدم تا ببینه شما هم توی ماشین نشستی عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده ای شیطون
مامان سارا
20 مهر 90 7:26
سلام عزيزم واقعا اين بچه ها هم عالمي دارن واسه خودشون خوب كردي عكسشو گذاشتي .
مامان سارا
20 مهر 90 7:28
نه عزيزم سام بزرگتر از ساراست. سيما بهم گفت كه فكر كردي سارا بزرگتره. سارا تو اون عكس اينقدر بزرگ نشون داده .بچم تازه ماه ديگه 3 سالش تموم ميشه




خواهش ميكنم عزيزم نه اينكه بزرگترنشون بده ولي نميدونم چرا فكر ميكردم وقتي اومدم پيشت بچه نداشتم اصلا ازدواج نكرده بودم
كند ذهن شديما

مامان سارا
20 مهر 90 7:53
ستاره جون يادت رفته كه سام چند ماهه بود كه اومدين خونمون واسه ديدن سارا


واقعا يادم رفته بود ببخشيد
مامان سارا
20 مهر 90 7:54
فكر كنم 8 سا 9 ماهه بود كه همش ميگفتي بايد توي ماشين بچرخونيمش تا خوابش ببره يادت نيست؟
مامان سارا
20 مهر 90 11:03
قربوووووووووونت
مامان ماهان عشق ماشین
20 مهر 90 13:45
سلام امیرحسین عشق ماشین.امان از دست این دختر خاله شیطون.حالا شما به بزرگی خودتون ببخشید.
مامان ماهان عشق ماشین
20 مهر 90 13:48
سلام.من شما رو لینک کردم.
خاله ی امیرعلی
21 مهر 90 21:51
من نمیدونم چرا این پسرها ی وروجک همشون عشق ماشینن؟ فدات بشم گلم عکسات خیلی قشنگه مامانی کامنتت بهم نیومده اگه بیاد با کمال افتخار تائید میکنم 2تای اخری اومده جونم مرسی که بهمون سرمیزنید دوستتون دارم
مامان پارسا
21 مهر 90 23:36
با این ماشین های(high) کلاسی که باباجون داره ارزش داره سرش دعوا کرد تا معلوم بشه مال کیه
مامان ماني
22 مهر 90 13:49
خيلي دوست داشتنيه يعني مانيه منم عاشقه ماشين ميشه اكثر پسرا ماشين دوست دارن


شايد
مامان ماني
22 مهر 90 13:49
ماشينه پدرجون هم واقعا ارزش داره سرش دعوا كنن نوه ها


بچه ها عالمي دارن
مامان ماني
22 مهر 90 13:50
شعر با حالي بود دوست داشتم
مامان ماني
22 مهر 90 13:52
كاش منم يه پدرجون مثله سامي داشتم
مامان ناهيد
22 مهر 90 14:34
چه پسر با كلاسي
مامان ناهيد
22 مهر 90 14:36
از حالا برا پدر جونتون خط و نشون ميكشين؟ ريحانه هم پدرجونش رو دوست داره
مامان ناهيد
22 مهر 90 14:40
سامي كوچولو ريحانه دختر خاله شماست عزيزم اونم دوست داره سوار ماشين پدر جونش شه
مامان ناهيد
22 مهر 90 14:41
از عكساي سام يا همون اميرحسين خوشم اومده خوشگلن
يه دوست
22 مهر 90 19:56
منم يه برادرزاده دارم عاشقه ماشينه فكر كنم همه پسرا اينجورين