اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

تولد ارسام

1390/7/24 15:17
نویسنده : مامان ستاره
582 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد خانم سكه  طلاي آسمونه

براي زمين مادري خوب و مهربونه

زمين ما با نور اون گرم ميشه

دل زمين با نور اون نرم ميشه

خداي پاك خالق آسمانها

خالق هم زمين و هم زمانها

خورشيد خانم چشمه ي نور را آفريد

با نور او از دل خاك ، گياه و گل آمد پديد

شكر مي كنيم خدا ي مهربون را

داده   به ما زمين  و آسمون  را

پسر گلم هفته گذشته دوشنبه تولد يكي از بچه هاي كلاس موسيقي(ارسام جون) بود كه مامان نازيش يه جعبه شيريني آورد سر كلاس.البته بين استراحت بود كه تولدشو بهش تبريك گفتيم وبعد با همه بچه ها يه عكس يادگاري انداختين 

  

و بعد از عكس گرفتن شما وقتي ما مامانا اومديم تو سالن كنار كلاس  تصميم گرفتيم خودمون هم يه عكس بندازيم برا يادگاري.اميرحسين فكر كن ده سال از اين قضيه بگذره خيلي با حاله، بچه ها بزرگ ميشن خيلي خوبه ما مامان باباها دوست داريم زود بزرگ شدن شما بچه ها رو ببينيم.www.sheklak.tk 

  

ايشالا كه اين وبلاگ تا اون موقع كه شما بزرگ شدي از بين نره وهمه چيزهايي  كه برات يادگاري مينويسم بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پسر خرداد
24 مهر 90 13:19
سلام خانمی ممنون بخدا نمی دونم ششدانگ حواسم بهش هست یا دائما دنبالش می رم این طرف وو انوطرف یا اینکه تو بغلم چون باباش خیلی حساسه ولی یه لحظه غفلت واقعاً پشیمونی میاره پسرت گلتو ببوس
خاله سیما
24 مهر 90 13:42
به به چه کار قسنگی
چقدر شبیه مامانتی سامی توی این عکس



مرسي خاله جون
مامان ماني
24 مهر 90 14:09
سلام خيلي منتظر آپ كردنت بودم خيلي با نمكن بچه ها
مامان ماني
24 مهر 90 14:10
موسيقي دوست داره سام كوچولو اكثر بچه ها عاشق موسيقين


بله خيلي دوس داره مخصوصا گاتير همون گيتار
مامان ناهيد
24 مهر 90 14:13
به به چه بچه هايي من خيلي بچه ها رو دوس دارم
مامان علي خوشتيپ
24 مهر 90 19:33
سلام سامي جوووونم
دلم ميخواد اون لپاتو بخورم
ايشاالله كه يه موسيقيدان بزرگ بشي
ميگم مامانت كدوم يكي از اين خانوماس.
راستي من با افتخار لينكت كردم


مرسي گلم لطف دارين من تو اون خانوما نيستم سمت راست مربيه سمت چپ هم همينطور اون وسطي كمك مربيه.عكس خودمون هم ميزارم بهت ميگم من كدومم
مامان امیرعلی
24 مهر 90 22:36
انشالله همیشه شادباشید چه عکس قشنگی.امیرحسین جون ماشالله ازهمشون خشگلتره
مامان سید کوچولو
25 مهر 90 1:27
ایشالله گل پسر بزرگ شه و وبلاگ قشنگت هم پابرجا بمونه


مرسي گلم
مامان ماهان عشق ماشین
25 مهر 90 14:36
سلام.خوبه که تهرانید.حداقل از امکاناتش میتونین برای بچتون استفاده کنین. خصوصی رو چک کنید.
خاله سیما
25 مهر 90 18:39
قالب جدید مبارک
مامان پسر خرداد
26 مهر 90 12:45
آره عزیزم چرا نخوام بهرحال تجربیات شما بیشتر از منه حتما می تونم از اون استفاده کنم .ضمناً تولد پسر گلت هم مبارک.


نه عزيزم تولد يكي از همكلاسيهاي پسرم بود
خاله ی امیرعلی
26 مهر 90 15:22
قالب جدید مبارک عزیزم
واقعا وقتی بچه ها بزرگتر بشن با دیدن عکسای بچگی خاطراتشون تو ذهنشون تداعی میشه دستت درد نکنه مامانی


خواهش ميكنم مرسي كه به من سر زدي
مامان سارا
8 آبان 90 9:43
سلام عزيزم
چرا عكسها كشيده شدن؟


نميدونم سيما هم ميگه ولي خودم كه باز ميكنم درستن عكسها