اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

رفتن به دماوند

1390/10/3 21:09
نویسنده : مامان ستاره
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اميرحسين از بس اين چند مدت درگير اتفاقها بودم واقعا نتونستم بيام برات آپ كنم بابايي دو هفته گذشته پنج شنبه(16/09/90) از كربلا اومد.هفته گذشته با بابايي و عمو حميد تصميم گرفتيم بريم دماوند ببين چه كارهايي ميكنيم عمو حميد يه زمين خريده كه تقديمش كرده به تو براي آينده البته ببين چقدردوست داره و ما هم رفتيم يه سري از بنگاهيه بزنيم برا اينكه شروع كنيم يه خونه باغ درست كنيم عمو حميد هم كه اين روزها به شدت دنبال كاراشه داره برا هميشه از ايران ميره هنگ كنگ بعدش هم اگه خدا بخواد و كاراش رديف شه براي زندگي ميره يه جاي ديگه.خلاصه عمو حميد وبابايي گفتن حالا كه ميخوايم بريم جوجه كباب درست ميكنيم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي وقتي رسيديم هوا منفي 6 درجه بود فكر كن تو اين هواي يخ زده بشيني و كباب بزني به سيخ من كه نميدونستم انگشتام هستن يا نه از بس هوا يخ بود برف هم اومده بود باد ميزد به برفها و ديگه حساب كن چي بودهرررررررررررررررررچي التماس كردم بابا بيخيال نميخواد ميريم خونه سيريم ازبس سرد بود گوش ندادن كه ندادنو نشد وارد محوطه زمين بشيم دم در بنگاهيه بساط جوجه كباب پهن كرديم.اميرحسين من دو تا شلوار سه تا كافشن دوتا دستكش دو تا كلاه سرت كردم از بس يخ بود و هي ميلرزيدي همش ميگفتم سرما خوردي ديگه از فردا بايد مراقبت كنم ازت كه شكر خدا تو سرما نخوردي اما بابايت حسابي سرما خورد

از سرما تمام صورتت قرمز شده بود

 

يه كارهايي ميكنيم تاريخي تو اين سرما عموحميد درحال كباب كردن بابا سيامك درحال باد زدن

پدر و پسر

ببين چقدر دوست داره هميشه ميگه تمام اموالم مال اميرحسينه

شستن سيب زميني به دقت عمو حميدي

سيب زميني ها از تميزي كنار منقل برق ميزنن

داشتي از سرما ميلرزيدي منم گرفته بودمت بياعكس بگير

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله سیما
26 آذر 90 20:48
سلام
به به همیشه به گردش
ماشینتون هم مبارک
کاشکی ریحانی هم از این عموها داشت
مماغش از سرما قرمز شده قوربونش برم من جوجوی خاله


مرسي
mamani helena
26 آذر 90 23:21
bah khanoom hamishe be gardesh ma ham 2 hafte pish shab raftim parko joje zadim az sarma ham milarzidim khale joon zamin mobarake ghasde ezdevaj nadari?


ممنون،چرا به فكر ازدواج هستم خاله پريسا
مامانی سید کوچولو
26 آذر 90 23:25
همیشه شاد شاد شاد باشین.
تسلیت برای پدربزرگتون. ببخشید که دیر شد


ممنونم مامان پارسا من نميتونم تو وبتون نظر بزارم قالب عوض كردين


مامان ارميا
27 آذر 90 10:11
دست عمو حميد درد نكنه. بابا معرفت.


آره واقعا خوب كه مجرده
مامي ناهيد
27 آذر 90 10:30
به به چه جوجه كبابي .كاش منم يه عمو حميد داشتم


lمامان نسترن
27 آذر 90 11:12
ممنون از حضور سبز شما.با افتخار شما رو لینک کردم


منم شما رو لينك ميكنم
مامان نسترن
27 آذر 90 11:16
وای چه عکسای قشنگی.امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید


مرسي نسترن جون


مامان ماني
27 آذر 90 19:09
هميشه به شادي و گردش اما تو اين هواي سر اينم دماوند خيلي باحاله من كه يخ كردم خوندمشون


مامان حارث
27 آذر 90 19:13
سلام خوبی
واقعا خیلی خوش گذشت بهتون
من عاشقشم ولی خیلی وقت نرفتم


خيلي خوب بود
امان حارث
27 آذر 90 19:15
خیلی زیباست


اومدي با هم ميريم يه سر
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:44
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
پریاگلی
28 آذر 90 13:25
خاله جون میشه خواهش کنم به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین کد ما 162
مریم
29 آذر 90 5:07
شیطونـ
مریم
29 آذر 90 5:07
عزیزم کد من173
مامان نفس طلایی
29 آذر 90 15:05
خاله ی امیرعلی
3 دی 90 22:40
خوش بحال امیرحسین با این عموی مهربونش کاش ماهم ازین جور عموها داشتیم


نی نی توپولی
6 دی 90 17:57
#######______________________ ___####____________________________ ___####______سلام دوستگلم_____ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__