اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

شيرين زبوني هاي اين روزها

1390/10/26 19:35
نویسنده : مامان ستاره
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم همين جور كه خودت ميدوني شرايط كار بابايي جوريه كه يه مدت پيش ماست يه مدت هم سر كار به همين دليل هروقت بابايي مي آد تموم وقتمون اختصاص ميديم به بابايي .اين روزها يه كارهاي جالب و خنده داري ميكني توي مهد كودك هم زبان فرانسه ياد ميدن هم زبان انگليسي و خيلي خوب پيشرفت كردي خيلي با خودت حرف ميزني يعني قدرت تخيلت اينقدر به نظرم بالاس كه تو خونه با تمام همكلاسيهات داري بازي ميكني حرف ميزني ديشب من داشتم لباسهايي كه شسته بودم تا ميكردم و همين جور تو فكر بودم يهو بلند گفتي همه بچه ها تكرار كنن خداييش ترسيدم آخه تو خيالات بودم داد زدي. وات ايز ايت؟ ديس ايز فيش خندهبچه ها همه با هم تكرار كنن كپتال اي(A) اسمال آ(a)نیشخندبچه ها D لوك لايك سگقهقهه(DOG) آ،آ آكتاپس كه همون اختاپوس باشه آر آر رابيت.يهو مياي پيشم به من ميگي تيچر هانيه؟تعجبمنم كه فقط مات و مبهوت نگاه ميكنم چي ميخواي بگي بعدش به من ميگي بيا ببين ويانا داره چيكار ميكنه ميگم چيكار ميكنه بهم جواب ميدي با من تكرار نميكنه باهاش دعوا كن بعدش خودت جواب ميدي نه دعوا بده .بچه ها وات ايز ايت؟ايت ايز كو COW ،وات ايز ايت ؟ايت ايز ذرت نیشخندايتس ا قورباغه نه بچه ها بگيد فراگFROGبچه ها اين انگليش نو فارسي .از مربيت هم پرسيدم من اين روزها اصلا نميتونم به اميرحسين رسيدگي كنم درساش چطوره؟ خيلي ازت راضي بود.كلاس موسيقي هم كه عاشقشي تو كل هفته منتظر دوشنبه هستي هر وقت ميپرسي امروز چند شنبه اس ميگم پنج شنبه اس ميگي 4 تاي ديگه مونده تا كلاس موسيقيم يعني چهار روز ماچ.امروز هم كه داشتيم ميرفتيم كلاس موسيقي تو خيابون سر يه پيچ يه تصادف كوچولويي كرديم ميخواستم بپيچم يه موتور پيكي از پشت زد بهم .به من ميگفتي مامان بيا بريم كلاس موسيقيم دير شدانیشخند بهت گفتم اي پدرسوخته چقدر تو فكر كلاست هستي. موتوري كه همون موقع در رفت موبايلم داشت زنگ ميخورد منم كه داشتم نگاه ميكردم چي شد ماشين يهو صدات شنيدم به بابايي ميگفتي يه پدرسوخته ايي زد به ماشين ماماني و در رفت شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےدهنم باز موند كه چه به سرعت حرفي كه از تو دهنم در رفت زدم بهت، انتقال دادي .امروز براي من روز خوبي نبود بعد از تصادف مدارك ماشين كه باهام نبود از بس عجله كردم يادم رفت مدارك بردارم تو يه كوچه رفتم براي پارك حواسم نبود سركوچه به تابلو كه يه طرف اس خلاصه خلاف رفتم يه ماشين گشت انتظامي جلوم گرفت ببينيد تو رو خدا شانس رو منم كه مدارك باهام نبود عمو حميد هم گوشي برنميداشت كه بگم مدارك برسونه ماموره هم بد اخلاق گفت بريم ماشين توقيف ،توقيف شدن هم كه هزار مصيبت داره دادگاهي و........... كلي مشكلات كه خوشبختانه يه سرهنگ مهربون خورد به پست من بعد از اينكه افسر نيرو انتظامي رفت بهم گفت برو و كلي خوشحال شدم خلاصه بگذريم از اين حرفها اميرحسين من كه كلي ميخندم تو خونه به كارهات هر جا A ميبيني ميگي لا لالايي كرده عزيز دلم كه قاطي كردي اما اشكال نداره به مرور زمان درست ميشه A توي كلاس موسيقي يه نت هست كه لا ميخونين به خاطر اينكه بچه ها تو ذهنشون بمونه با نت ها يه شعر درست كردن كه اينجا A كه ميبيني ميخوني لا لالايي كرده C دو دهنش بازه D ر شكمسش گنده اس E مي شبيه شونس F فا يه پاش شكسته G سل آبنبات داره A لا لالايي كرده B سي دوشكم گنده دارهچشمک

بهت ميگم حالا اين چيه A؟ميگي لا لالايي كردهچشم ميگم اين اي هست ميگي نه مامان اين لا هست لا.درست ميگي ها تو كلاس موسيقي A ميشه لا اما من به انگليسي ازت ميپرسيدمابله

بعدش ميگي نه نه تيچر هانيه بهمون ياد داده كپتال اي اسمال اي .اين اي هست  عزيز دلم ميدونم چند تا آموزش با هم سخته اما بهترين زمان يادگيري الانه اگه بزارم بزرگتر شي اونموقع برات سخت تر ميشه

 

اينم يه عكس با مادرجون صديقه و ريحان عسلي دختر خاله جونت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

khale sodi
26 دی 90 20:04
mordam ta tamam shod nafase amigh


آفرين خاله سودي
khale sodi
26 دی 90 20:04
bebakhshid daei ali zabane pcish engilishe farsi nadare


خواهش ميكنم گاگيلي
khale sodi
26 دی 90 20:04
elahi fadat sham che shirin zaboneihaei


khale sodi
26 دی 90 20:05
khili sheyton shodia daste maman setare az posht basty


نه گاگيل دست گاگيلي از پشت بستم
مامان ریحانا
27 دی 90 2:13
بنژور
فدات بشم پسر باهوش کلی خندیدم خاله نه ای پدر سوخته
عکسات چقدر خوشگلن کی رفته ازت؟


خاله سيما ديگه
مامان ارميا
28 دی 90 12:53
چه خوب كه اين كلاس ها و ميره.


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 13:53
سلام عزیزم.خیلی خوبه که موسیقی کار میکنه ولی روانشناسا میگن برای یادگیری زبان دوم بهتره از بعد از ابتدایی شروع کنین.من خودم حضورا از دکتر میثاق و خانم دکتر فردوسی پرسیدم.


سلام نميدونم اما خوب چون مهدشون خيلي رو اين مسايل نظارت دارن و سيستم آموزششون بر اساس برنامه اس تشخيص خود مهد بوده الان توي تهران تقريبا همه مهدها چندزبانه هستن فكركنم تو اين سن بهتر باشه من كه راضي ام
مامان ثنا و ثمین
29 دی 90 1:59
سلام.خدا حفظش کنه این پسملی رو براتون.
خاله ی امیرعلی
29 دی 90 22:30
قالب جدید مبارک
خاله ی امیرعلی
29 دی 90 22:36
سلام
ای بابا عجب روزی داشتینا ولی خدارو شکر به خیر گذشته
عزیزم همین جوری پیش بری و برامون بنویسی ما هم مثل امیرحسین در اینده ی نزدیک هم تافلمون رو میگیریم هم موسیقیدان میشیم
افرین به امیرحسن باهوش و زرنگ


سلام خيلي روز بدي بود.هم مينويسم براي اميرحسين يادگاري بمونه هم شما آموزش ببينين ديگه
مامان پارسا
30 دی 90 0:39
ماشالا به امیر خان باهوش
خیلی خوبه که خودش تو خونه با خودش تمرین میکنه


خيلي مخصوصا اينكه مدام داره با دوستاش حرف ميزنههههههه
مامان نسترن
30 دی 90 14:03
راستی عزیزم این ماهنامه شهرزاد که نوشتی جریانش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟برام اگه میشه توضیحشو بفرست


سلام خوبي عزيزم من نميدونم با كدوم پست هستي يا كجا نوشتم حواسم سر جاش نيست ميشه برام بيشتر توضيح بدي اگه منظورت تو لينكامه كه ماهنامه شهرزاد مجله ي بچه هاس ديگه راهنمايي دوران بارداري الان سراسر ايران پخش ميشه بخري يه بار ديگه ماه به ماه مشتري هستي من كه اينجور بودم