اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

خريد عطر

1391/2/15 11:20
نویسنده : مامان ستاره
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم ببخشيد اين روزها زياد فرصت ندارم بيام نت و برات آپ كنم چند روز پيش با بابا محمد و بابا سيامك رفتيم ميدون آرژانتين از هايلند عطر بخريم و اينو بهت بگم كه عاشق عطر و ادكلن هستي ازت عكس گرفتم كه ببيني چه كارهايي ميكردي براي خودت تست ميكردي

خيلي شيطوني كرديا

داري براي خودت عطر تست ميكني بلاااااا

بهت گفتم اميرحسين قهوه بو كن تا بوي عطرهايي كه تست ميكني قاتي نكني به من ميگفتي اين قهوه است براي خودم شير قهوه درست كنم باهاشخوشمزه داشتي ميگفتي شير من ازت عكس گرفتمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان اميرعلي
11 اسفند 90 16:38
اي شيطونماشالله براي خودش مردي شده ها
مامان طاها
11 اسفند 90 16:42
یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتوانسته بیش از یک باشد.

امابعضی اوقات می تواند خیلی باشد:

یک دنیا ،

یک سرنوشت ،

یک خاطره ،

یک عشق پاک،

و یا " یک دوست خوب مثل تو

کوچولوتو از طرف من ببوس هزار ماشا الله خیلی ناز شده.

چشم حسوداش کورشه الهی.


مرسي عزيزم
مامان ریحانا
11 اسفند 90 17:55
سلام
همیشه به خرید
خاله حالا ادکلن هم خریدی یا دسته خالی برگشتید؟


خريريم خاله سيما
mami neda
12 اسفند 90 2:50
ای جونمممممممم سام شیطون خالههههههههههه.. خوش بو بون حالا؟ قیمت ها چه جوری بود؟؟؟


آره خيلي خوب بودن البته بعضي هاشون نه ،قيمتشون هم بالا بود
مامان پارسا
12 اسفند 90 17:01
ماشالا به امیر حسین شیطون
حالا چه عطری خریدی خاله جون

خاله جون من يه عطر بن تن ديدم هركاري كردم مامانم واسم نخريدش
مامان حارث
12 اسفند 90 17:04
سلام خاله وای منم عاشق عطر و ادکلن هستم عکساش زیباست ببوسش
مریم -----------♥
12 اسفند 90 20:48
سلام
بابا با کلاس شما که همش در حال خریدی



چكار كنيم ديگه
مامان سارا
13 اسفند 90 9:23
خوب چه اشكالي داشت اونجا براش يه قهوه هم درست ميكردي


همين كم بود اون موقع باشه خاله آمنه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
13 اسفند 90 17:29
ماشالله مردی شدیها. دیگه خودت برای خودت عطر انتخاب میکنی
مامان علي خوشتيپ
14 اسفند 90 0:22
الهي چه پسر بلايي.اسم عطرت چي بود عزيزمفمنم برم براي علي بخرم؟


بن تن
دخترم عشق من
14 اسفند 90 8:03
ای امیر حسین شیطون . از الان اینقدر به خودت میرسی عاشق کش میشیا !الهی قربون قهوه خواستنت برم میبوسمت عزیز دلم.
مامان پسر خرداد
14 اسفند 90 10:05
ای شیطوون بلا دیگه کار به جایی رسیده که تست می کنی
من همینطور اگه بخواهیم بیایم بیرون هانی تند تند می ره عطر و اسپره برمی داره مامان فیس یعنی بزن برام .


)
مامان نفس طلایی
14 اسفند 90 13:20
دخترم عشق من
14 اسفند 90 13:24
سلام قبلا لینک شدی عزیز . وب خوبی دارین .موفق باشید


مامان نسترن
14 اسفند 90 23:06
عجب شیطونیه .معلومه داره برای قهوه ها نقشه میکشه.هزاررررررررررررررتا بوس برای امیر حسین دوست داشتنی من

خاله سودابه
15 اسفند 90 2:57
سلام خوبین؟
دستمام کجاست شان د شیپ منو بده
این تدیه منه
چه عطرای خوشگلی بودن به به ستاره چندتاشو خریدی
بنده آپم همه دعوتن تو هم بیا اما فضولی نکنیا تولدم شلوغه از تدیم خبری نیس


اگه يه بار ديگه تديت رو ديد بهت نميده
مریم مامان امیررضا
15 اسفند 90 4:36
ممنونم خیلی ممنونم . همین پیامت خیلی برام ارزش داره .. گاهی دیگه صبرم ته میکشه ... خوشحالم که دوست نازنینی اینجا دارم


خواهش ميكنم عزيزم اما ما كه دوست مجازي هستيم اميدوارم تو دنياي واقعي اينجور باشه به قول شاعر دوست آن باشد كه گيرد دست دوست ،در پريشان حالي و درماندگي عزيزم خلاصه اينكه من هستم بدون تعارف
نفس
15 اسفند 90 11:31
عزيزم چه پسر هاي كلاسي
مامان ارمیا
15 اسفند 90 12:26
ای شیطون بلا. مامان خوب چرا مزه نداره ؟ ایشالله که همیشه شاد باشی عزیزم. سال خوبی رو شروع کنید. به امید خدا.
مامان ارمیا
15 اسفند 90 12:30
ای شیطون بلا.
راستی مامان گل چرا عید امسال مزه نداره؟ چی شده؟ ایشالله همیشه شاد و خوش باشین و سال خوبی رو شروع کنید. به امید خدا.

هيچ چيز رو روال نيست البته براي من