اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

اميرحسين با چهره جديد+اولين بازي توي پارك درسال91

1391/2/15 11:17
نویسنده : مامان ستاره
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اميرحسين جونم خوبي ايشالا هميشه ايام به كامت باشه پسر خوبم امروز خيلي تو خونه حوصله ات سررفته بود و منم بهت قول دادم ببرمت پارك و عصربا هم رفتيم و شما كلي خوشگذروني و آتيش سوزوندي بلاااااااا امروز صبح ساعت 6 صبح هم مامان جون و عمه فاطمه رفتن سر منزلگاه و عمو حميد هم از تركيه برات گرمكن و شلوار آيداس آورد كه خداييش خيلي خوشگل و با كلاس بود.بابايي هم كه نيستش رفته خونه دومشنیشخندبندرعباس و ما هم بعد از كلي تعطيلات و دور هم جمع بودن حالا همه برگشتيم سر كار و بار خودمون و روزگار هم داره از نو طي ميشه و به همين سادگي 18 روز از سال جديد گذشت. خدايا امسال سال خوبي باشه ،يه چيزي بگم شايد در آينده اين پست رو بخوني بخندي براي خودت الان دارم با هزار تا التماس و خواهش وتمنا ازت تقاضا ميكنم بزار آپ كنم ميخوام برم به كارام برسم ،يه مدت هست به كامپيوتر چسبيدي و من بايدازت اجازه بگيرم كارامو انجام بدممتفکر اينم زمونه اشه ديگه

موهای خوشگلت هم با همکاری بابایی کوتاه کردم نیشخند

حالا بريم عكسها:

ژست بن 10 اونم كه رو دستت هست خودت ميگي آميتريكسهمتفکر

اميرحسين ميخواد تغيير شكل بده (مثلا اداي بن10 در مياري)

پسر ورزشكار من

ورزشكاران دلاوران

بالاي سرسره

آدامست منو كشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 فروردین 91 21:58
سلام.مبارکه.مامانی همینطوری مجانی کله گیر آورده.امیرحسین جون من جای تو بودم باهاشون دوبله حساب میکردم.


ههههههه
دخترم عشق من
19 فروردین 91 7:56
عکسای امیر حسین رو دیدم خیلی قشنگ بودن روی ماهشو از طرفم ببوس


مرسي شيرين جون
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 17:30
سلام شیطون خاله خوبی کم آتیش بسوزون
چقدر موهات کوتاه کردی بهت میآد خاله خیلی ناناز تر شدی
چقدر به اون عکسی که آداس توی دهنت معلوم بود خندیدم ای شیطون


خيلي شكار لحظه جالبي بود
mami neda
19 فروردین 91 19:28
سلام .... ای جووووووووووووووووووونم امیرحسین ای جونم ورزشکار ای جوونممممم چهره ی جدیدددد ای جونممممم کوتاهی موووو ای جونمممممممم ادامس ای جونم خوش تیپ


قربون خاله ندا
خاله ی امیرعلی
19 فروردین 91 23:48
سلام
دست عمو حمید درد نکنه مبارکت باشه عزیزم
چقدر قیافش عوض شده ماه بود ماهترم شد حالا
جووووووووووووووووونم ژست بن 10 بابا کشتی مارو با این تریپت


مرسي خاله الهه
مامان حارث
21 فروردین 91 10:39
سلام عکسات قشنگ بود
الان باشما خداحافظي ميكنم
دلم براتون تنگ میشه
حداحافظ



چرا؟ خداحافظي
مامان سارا
23 فروردین 91 9:09
مبارك باشه هديه هاي عمو حميد والا آدم يه عموي اينجوري داشته باشه ديگه غمي نداره عكسهاي ورزشكاريش قشنگ بود
نسترن(مامان نیروانا)
23 فروردین 91 23:24
ای جونم ...امیرحسین جون هوا خوب شده خاله جون حسابی استفاده کن...عکساتم خیلی قشنگ بودن و بهاری
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 14:03
واااااااااااااااای عزیزم کیف میکنی ها امیر حسین جان مخصوصا رو سر سره ی بادی خوش بحالت .
خصوصی داری


خيلي بچه گي عالمي داره
مامان پسر خرداد
26 فروردین 91 9:07
پسر خوشگلم یه عالمه بوس
مامان حارث
31 فروردین 91 9:38
ماشاالله خوشگل شدهااااااا


مرسي عزيزم