اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

مراسم ديروز

1391/2/15 11:16
نویسنده : مامان ستاره
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم اين روزها خيلي سرم شلوغه و اصلا نتونستم برات آپ كنم ديروز عصر رفتيم ميدون كاج مراسم عزاداري بود و قرار بود از چهار طرف تا ميدون كاج دسته ها تو خيابون عزاداري كنن و يه سوپرايز هم اونجا بود كه از ديروز ميدون كاج به نام شهيد تهراني مقدم تغيير پيدا كرد و من يه چند روز ميديدم عكسش رو توي ميدون.

عكسهات خيلي بيكيفيتن با موبايلم گرفتم توي ميدون هستيم

با وجود اينكه خيلي بارون شديدي مياومد خيلي  شلوغ بود توي ميدون كاج انگار كه آسمون هم داشت گريه ميكرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحان عسلی
6 اردیبهشت 91 19:21
سلام عزاداریتون قبول اون ستاره ی که روی صورت سامیه کی کشیده
مامان ریحان عسلی
7 اردیبهشت 91 2:05
خصوصی


اوكي
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 18:54
سلااااااام به کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش. من زهرا هستم یه پسر کوچولودارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم.مرسی
mami neda
7 اردیبهشت 91 21:03
سلامممممممم ستاره جونممممممم خوبی عزیزمممممممممم
تو هم مثل من درگیری پس... راستی مرسی از کامنت های که تو فیسبوک برام میزاری .... در اولین وقت باهات تماس میگیرم ببینم چیکارا کردی
امیرحسین جیگر بووووووووس خاله دوستت دارمممممممممممم عزیزممممممممممممم


خواهش ميكنم عزيزم
خاله ي اميرعلي
9 اردیبهشت 91 20:18
سلام
عزاداريهاتونم قبول باشه...
اين جريان ستارهه روي صورت اميرحسين چيه؟من تو بست بعدي فك كردم بخاطر نمايش كشيدن ولي ميبينم اينطور نيس


بله عزيزم بخاطر نمايش بود تا يه دو روزي فكر كنم رو صورتش بود دوسش داشت
مامان نفس طلایی
10 اردیبهشت 91 20:16
خوش بحالتون رفتین ما کاری پیش امد نتونستیم بیایم عجب بارونی بودااا راستی ما هم تو بنر دیدیم اسم میدون تغییر کرده
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 9:40
خصوصی داری


مرسي عزيزم