اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

بالاخره آپ كردم

1391/2/20 8:08
نویسنده : مامان ستاره
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امير حسين جونم خوبي بالاخره بعد از چند مدت حوصله ام شد  برات آپ كردم اين رزها خيلي گرفتارم خيلي كار دارم شما هم كه طبق معمول ميري مهد .اتفاقات هم اين روزها زياد بود فقط در همين حد بدون كه بالاخره همه چي آروم شد ديرز بعد از چند مدت بردمت پارك از بس صبح گرفتارم عصر كه ميشه حصله ندارم اما ديرز بردمت  يه دل سير بازي كردي تازه سينما سه بعدي هم رفتيم كه خودت خواستي بريم معدن بود  وسطاش ديگه ترسيدي منم عينكت رو از رو صورتت در آوردم اما خب نميشد بيايم پايين صندلي ت حركت بود بايد صبر ميكرديم تموم شه حالا چند تا عكس

ژست موقع رفتن به پارك تازه از مهد هم اومده بودي خونه

راستي يه كشتي هم توي پارك اضاف كرده بودن كه خيلي خوشت امده بود

باي باي

پي نوشت:از تمامي دوستانم به خاطر پست قبلي ام خيلي ممنونم نظريه ها خيلي كمك كرد همه  نظرات مثل هم بود چقدر خانمها هم عقيده اننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخترم عشق من
20 اردیبهشت 91 8:16
سلام خوشحالم که دوباره ارامش برقرار شده . معلومه که همه چیز رو خوب مدیریت کردی . افرین .چه ژستایی هم میگیره امیر حسین جون . از طرف من محکم فشارش بده و بوسش کن

مرسي شيرين جون همه چي آرومه تا ببينم آينده چي ميشه باز؟
مامان پسر خرداد
20 اردیبهشت 91 11:44
سلام خوبی ببخش اگه تند حرف زدم امیدوارم که حل شده باشه


مرسي عزيزم از راهنماييهات نه عزيزم تند حرف نزدي به جا گفتي بازم ممنون
مامان ریحان عسلی
20 اردیبهشت 91 19:41
سلام بالاخره طلسم شکسته شد همیشه به پارک الحق که خاله ات ستایشه عکس اولی کپیه اداهای ستایشه عکس سومی هم عالیه واسه چاپ کردنش و یکی هم به خاله دادنه اینم جواب عکس آخری به گفته ی ریحانه : کُداپِز سامی
مریم مامان امیررضا
21 اردیبهشت 91 17:13
من که نفهمیدم مشکل چی بود اما خوشحالم که بهتری و روبراه شدی . خوش بگذره همیشه
mami neda
21 اردیبهشت 91 19:21
سلام عزیزمممممممممممممممم
ای جونممممممممممممممم سام جیگرو ببین عزیزم دلم برات خیلییییییییییی تنگ شده بود قربونت برم مننننننننننننننننننننننن
ستاره جونمممم روزت مبارک عزیزمممممم
از داشتن دوستی به خوبی تو خیلی خوشحالممممممممممممممممم میبوسمتون


ممنون عزيزم و همين طور من خوشحالم كه با دوست خوبي مثل شما آشنا شدم
نسترن(مامان نیروانا)
22 اردیبهشت 91 1:34
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک