اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

★ ★سام من امیر حسین ★ ★

حس زيباي مادرانه

1391/2/22 12:46
نویسنده : مامان ستاره
529 بازدید
اشتراک گذاری

حس زيباي مادر بودن:

وقتی بچه زمین می‌خورد، مادر گریه می‌کنه؛ وقتی مادر زمین می‌خوره، بچه می‌خنده!

 

تقديم به همه مادران دنيا و همچنين تقديم ويژه به مامانهاي ني ني بلاگي ومامان خودم

.

.
.
.
.
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی‌های من ساختی. مادر، ستاره‌ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی‌توانم کوشش‌هایت را ارج نهم و محبت‌هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

خداي بزرگ ازت ممنونم كه زيباترين هديه خودت رو 5 سال پيش برام فرستادي و به واسطه اين هديه طعم شيرين و زيباي مادر شدن رو چشيدم

*;%’*
*%;;%’*
*;%*;%’*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )

 اين دسته گل هم تقديم به تمام دوستاي هم لينكيم ميكنم و روزشون رو تبريك ميگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی سید کوچولو
22 اردیبهشت 91 16:29
سلام. روز زن و روز مادر مبارکت باشه
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 16:37
روز مادر رو بهتون تبریک میگم این شاخه گل هم تقدیم تو باد
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 17:08
پیشاپیش روزت مبارک مامان امیرحسین.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 17:59
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
مامان نفس طلایی
22 اردیبهشت 91 19:58
روزت مبارک عزیزم
مامان نفس طلایی
22 اردیبهشت 91 20:16
خدا رو شکر همه چی مرتبه
مریم مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 23:46
روزت مبارک مامان مهربون
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 23:52
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg
مامان پسر خرداد
23 اردیبهشت 91 11:31
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی توی روزگار غربت با غم دل آشنایی مینویسم از سرخط مادر ای معنی بودن مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن آسمانی پر از ستاره٬دشتی پراز گل٬ تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد که مهرش تا ابد در دلم جای دارد. تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که میرسد٬مثل ستاره٬ کویا مهتابی روزت مبارک
خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:50
زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 16:21
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
mami neda
2 خرداد 91 20:45
سلاممممممممممممممممم عزیزممممممممممممممم روزت مبارک دوست نازنینمممممممممم دلم خیلی براتون تنگ شدههههههههههههه بووووووس مهربونممممممممممممممممممممم یه بغل محکممممممممممممممممممم و یه بوس ابداررررررررررررررررررررررر